מאור איבגי – מנהל מרכז ההדרכה של INDOLA ישראל
מערכת FASHANGA | יום ה׳ 17.06.21 | טיפוח ויופי | מותג INDOLA
מאור איבגי ( 36 ) עובד בחברת נועה שיווק פרו בע"מ המשווקת הרשמית של מותג השיער INDOLA בישראל בתפקיד "מנהל מרכז ההדרכה של INDOLA"
החיבור של איבגי לעולם השיער
כבר בגיל 17 החל את דרכו בעולם השיער. הבחירה הייתה מתוך משיכה ורצון להשתלב בענף הטיפוח והיופי ״הצבת יעד אישי ומטרה להיות מוביל בו״ מספר איבגי, ״זה התחיל מעיצוב שיער בתספורות וצביעה לגוונים אופנתיים לאמי ולאחיותיי ומשם התשוקה לתחום רק הלכה וגברה״. לאחר שצבר ניסיון והשתלב בסלון מוביל בבאר שבע, בגיל 20 עבר לתל אביב שם פתח מספרה. ״מעבר לעבודה בסלון השתתפתי בהפקות אופנה ושיער, עיצוב שיער לכלות והוזמנתי להדרכות בפני מעצבי שיער בארץ ובחול״.

צעד אחד קדימה
בגיל 32 החליט לקחת את המקצוע צעד קדימה והתחיל להעביר ולחלוק את הידע שצבר הלאה למעצבי שיער במסגרת הדרכות מקצועיות. בשנת 2018 השתלב בחברת ׳נועה שיווק פרו׳ בתפקיד מנהל מרכז ההדרכה של INDOLA. ״במסגרת התפקיד ותחומי האחריות שלי אני מעביר בין היתר השתלמויות תיאורטיות ומעשיות למעצבי שיער בכל הרמות באקדמיה ומחוצה לה ותומך במותג בכל הקשור לצד המקצועי״.

״הכל מאחורי החזון של מותג אינדולה״
החזון כמותג שיער בינלאומי הוא לייצר תוכן עדכני וחשיפה של טכנולוגיות חדשניות בכל זמן ובכל תחום טיפולי השיער. להביא לשוק הישראלי את החדשות החמות ממקומות שונים בעולם ולשתף אותם בטרנדים העדכניים מעולם השיער. ״במסגרת הפעילות השיווקית שלנו אנחנו משתפים את קהל הלקוחות שלנו מעצבי השיער בכל פלטפורמה אפשרית בתוכן רב, הכולל בין היתר חשיפת מתכונים ליצירת מראות אופנתיים בתחום הצבע והגיוון וטכניקות עיצובי תספורות בסגנונות שונים בהתאם לקולקציות STREET STYLE COLLECTION אשר מתפרסמות בעולם מדי עונה של המותג״.

סדרת המוצרים שהושקה לאחרונה
סדרת מוצרי הטיפוח שיוצרת את ההבדל כיום איתה ניתן להביא ערך מוסף ללקוחה היא COLORBLASTER מדובר במוצרים שפותחו במטרה לשמור על גוון השיער הצבוע תוך שגרת טיפוח גם בבית בקביעות על ידי הלקוחה. COLORBLASTER כוללת 11 אפשרויות לבחירה של קונדישינר לשיער עם פיגמנט צבע המאפשר לחזק את הגוון הקיים של צבע השיער או לצורך ניטרול גוונים לא רצויים ( בעיקר בגווני בלונד בהיר) . מוצר המאפשר גם להשיג גוון בסגנון "פאנק" שמחזיק לזמן מוגבל ומאפשר ליצור מראה אופנתי על שיער מובהר בהתאם לרצון הלקוחה ובהתאמה למצב השיער.

בתור מי שמעביר את המידע המקצועי הלאה מה לדעתך הופך את המוצרים לטובים ?
״מה שקובע אם המוצר טוב או יותר נכון לומר אפקטיבי לפני הכול זה במידה ובוצע תהליך של אבחון שיער שנדרש מאנשי מקצוע – מעצבי שיער״ מספר איבגי . היכולת שלהם לבחון את מצב וסוג השיער, לעבור על היסטוריית הטיפולים שלו ובעיקר להבין מה הצרכים וציפיות הלקוחה יכולת כזו תאפשר להשיג פתרון מושלם בהתאמה מירבית תוך שימוש במוצר מתקדם וחדשני. ״אני מאמין ששילוב של טכנולוגיה עם ידע מקצועי וניסיון מביאים להישגים ולהצלחה בתחום הטיפול הטיפוח ועיצוב השיער״.

מה יש לך לומר לכל מעצבי השיער שעוברים אתכם דרך ארוכה של שנים?
״אני רוצה לומר תודה למעצבי השיער הישראלים שבחרו לעבוד אתנו – עם מותג שיער שמספק להם פתרונות ותשובות מקצועיות בכל תחומי השיער , מאפשר להם בנוסף לבצע התאמה ומכירה של מוצרים להמשך טיפול בבית לקהל הלקוחות הקבוע שלהם מוצרים משלימים שיועדו לשימור התוצאות והשלמה של התהליכים המתבצעים בסלון״.

מה אפשר לאחל לך להמשך הדרך ?
״עוד ועוד ידע שאוכל לצבור , שתהיה לי תמיד היכולת לחלוק את המידע עם קולגות ולתמוך ככל האפשר בענף השיער ברמה המקצועית״.