fbpx
Like this post

ההיריון שגרם לתפנית בחייה של אורטל

מערכת FASHANGA | תמי פישקין | לייף סטייל | פורסם: 12.08


הכירו את הג'ינג'ית הלוהטת, שתעשה לכם שיעור זומבה מטריף חושים או שיעור פילטיס מרגיע ומשחרר. אורטל אופק, בת 33 מתל עדשים. אישה עם ים מוטיבציה, כוח רצון ומלא אנרגיה טובה! אה, ובעלת 3 מכוני סטודיו בצפון. מעבר לכך מעבירה שיעורי זומבה ועיצוב וחיטוב, היא מלמדת, מדריכה צעירים ומסמיכה את דור העתיד של המאמנים.

View this post on Instagram

The only way is Trough | UNDER ARMOUR summer 2020 #TheonlywayisThrough @underarmour צלם: נמרוד כהן @nimco_design אני אורטל אופק ואני בעלת רשת סטודיו O רשת כושר ובריאות- לחוגי ספורט אימונים קבוצתיים,אימונים אישיים ליווי תזונה אני במקצועי מדריכה וקאוצ'רית. בעשור האחרון זכיתי להכיר מאות נשים וגברים שליוויתי אותם בתהליכים בריאים ושפויים ארוכי טווח ועזרתי להם לעבור מהפך בחיים ולעשות שינוי חיובי ובריא ולשפר את האיכות חיים שלהם בזכות האני מאמין שלי. מה האני מאמין שלי? ספורט מגוון ומותאם לגוף ובנוסף לשלב תזונה נכונה מאוזנת המכילה את כל אבות המזון וכמובן יש לשלב בתפריט משהו מתוק כדי לשמור על המוטיבציה לאורך זמן ♡ #בחרתי_בעצמי_studio_O @solutionsbank @shamir_pr_ @tehila_shamir @fashionisrael.mag @fashanga.il

A post shared by אורטל אופק 𝕠𝕣𝕥𝕒𝕝 𝕠𝕗𝕖𝕜 (@ortal_ofek_erez) on

לעסוק בכושר היה מאז ומתמיד החלום שלה 

בתחום מעל 10 שנים. הגיעה לתחום "כי תמיד זה היה החלום שלי". כל חייה עסקה בספורט, היה שלב שהיא הלכה ללמוד הנהלת חשבונות ודאגה לשלב את הספורט יחד עם העבודה המשרדית. "לקראת סוף ההיריון שלי הייתי צריכה להחליט מה אני עושה עם עצמי אחרי הלידה. בחרתי להמשיך כעצמאית כמדריכה. כמובן שלא יכולתי לעשות את זה בלי עזרה, קיבלתי המון עזרה ותמיכה מהמשפחה שלי".

לאט לאט הפכה להיות אימפריה

"התחלתי לאמן במרחביה ושם התחלתי לעבוד עם קבוצות קטנות עד שזה התגלגל להיות סטודיו ולאט לאט הכל גדל. לפני 3 שנים פתחתי את הסניף השני שלי במגדל העמק ולפני שנתיים את בית שאן. בקרוב אני בונה על פתיחת סניף נוסף".

View this post on Instagram

The only way is Through| UNDER ARMOUR summer 2020 @underarmour צלם רון שושן @ronshushan03 לוקיישן ספייס fix גבעתיים-רמת גן מאז ומתמיד אני חיה ונושמת ספורט. עוד מימי החטיבה והתיכון הייתי במגמת ספורט (בגרות בספורט). אני הייתי מכורה כזו זו שכל יום פקדתי את הסטודיו בכל ערב בלי ויתורים ותירוצים לפעמים כמה שיעורים ברצף. בגיל 23 החלטתי שזה הזמן להפוך את האהבה למקצוע וללכת ללמוד. היום אני בת 33 כבר מעל 10 שנים בתחום ובעלת רשת studio O שהקמתי לפני כ 6 וחצי שנים והיום הרשת מונה 3 סניפים בצפון – קיבוץ מרחביה | מגדל העמק | בית שאן. במהלך השנים אני למדתי קורסים מגוונים מאוד בתחום הבריאות והכושר- פילאטיס / מחול ארובי ועיצוב / זומבה / trx/goflo / אימונים פונקציונלים / נשים בהריון ואחרי לידה / השתלמויות בנושא קרקעית אגן / קורס תזונה ומאמן אישי לתזונה ועוד ♡ בשנה וחצי האחרונות אני מרכזת את שלוחת בית הספר של ניסים זוארץ בצפון ואני זוכה להסמיך את דור העתיד להיות המדריכים המובילים הבאים בתחום הפיטנס והפילאטיס. תוך שאני מלמדת אותם את האני מאמין שלי ומלווה אותם בכל שלב בדרכם העצמאית. זה הזמן להודות למתאמנים שלי שנותנים לי השראה יום יום וכח להמשיך ללמוד ולהתפתח ולהיות הכי טובה שאני יכולה להיות. אני זוכה לעבוד בעבודה שאני אוהבת וללוות נשים וגברים בתהליכי הרזייה ארוכי טווח להיות שם ולתמוך ולעזור גם כשקשה. תייגי חברה שמעוררת בך השראה ושתיכן תוכלו לקבל אימון הכרות אצלי בסטודיו במתנה 🎁 #בחרתי_בעצמי_studio_O ________________________________ Studio O | מועדון כושר ובריאות קיבוץ מרחביה | מגדל העמק | בית שאן 0524034242

A post shared by אורטל אופק 𝕠𝕣𝕥𝕒𝕝 𝕠𝕗𝕖𝕜 (@ortal_ofek_erez) on

מאמנת כושר שהיא מולטי טאלנט 

"יש לי צוות שאני סומכת עליו בעיניים עצומות. בנות שאכפת להן מהמקום ומהתאמנות. אני כמובן מבקרת בכל הסניפים. בנוסף, אני מאמנת ומדריכה זומבה, אימונים פונקציונליים ופילטיס".

מה מדרבן אותך?

"אני עושה מה שאני אוהבת, זה משהו שאני מברכת עליו כל יום. מצאתי את הדבר שעושה לי טוב. וכמובן הקהל שלי, המתאמנות שלי, שמעריכות ואומרות מילה טובה ובאות בכיף לסטודיו. התודה שלהן והתוצאות שלהן מדרבן אותי".

איך משלבים תזונה עם ילדים?

"הבן שלי אוכל בריא, הוא אוכל קינואה וכוסמת. יש לי חוק שבכל ארוחה יש ירק באוכל. חוק שתקף גם אצלי. אני משתדלת שיהיה לי ירקות בצלחות." אמא שצריכה להדליק משואה – רק אמרנו. 

האם הסנדלר הולך יחף? 

"יש לי תפריט מסודר שמורכב מכל אבות המזון. בסופי שבוע אני קצת מרשה לעצמי אבל הכל במינון."

View this post on Instagram

The only way is Throug UNDER ARMOUR summer 2020 #theonlywayisthroug צלמת ירדן בידר @yardenbaider לוקיישן ספייס fix גבעתיים-רמת גן קבלו אביזר שמקפיץ את הדופק ומחטב את הגוף》 battel rop – באטל רופ חבל מגניב שעושה פלאים ליכולות הארובית. מומלץ כשילוב באימונים אינטרוולים כי הוא מקפיץ את הדופק ועוזר לשריפת קלוריות גבוהה! רוצה להגיע לשיעור אצלי? #בחרתי_בעצמי_studio_O _________________________________ Studio O מועדון בריאות וכושר 0524034242

A post shared by אורטל אופק 𝕠𝕣𝕥𝕒𝕝 𝕠𝕗𝕖𝕜 (@ortal_ofek_erez) on

תאהבי את עצמך כמו שאת

"אני משדרת למתאמנות שלי לאהוב את עצמן איך שהן, אני מעבירה להן שככל שהן מתמידות משהו יקרה לגוף, משהו ישתנה ויעשה להן טוב. לא חסר תירוצים, גם אם יש נפילות, מחר יום חדש."

איך את מדרבנת את המתאמנות שלך?

"אני ממליצה תמיד לבוא עם חברה, כי הן מדרבנות אחת את השנייה ויש מחויבות. בנוסף אני ממליצה לקבוע ימים קבועים ושעות קבועות וככה יש סדר ובדרך כלל יותר מתמידים."

View this post on Instagram

The only way is Through UNDER ARMOUR summer 2020 @underarmour צלם סימון @simon_k36 השבוע בחרתי להתייחס בנושא פציעות ספורט- ואיך ניתן למנוע פציעות ספורט?!?! פציעות ספורט עלולות להיגרם לכל אחת , לא משנה מה גילה או רמת הכושר שלה .  בזמן פעילות גופנית, אנחנו מתרכזים לרוב  בהיבטים של בריאות, ירידה במשקל או בעיצוב הגוף. אבל בעצם, עלינו להתמקד בביצוע התרגיל באופן מדויק ונכון לגופנו,  ולהימנע ממצבי סיכון הגוררים איתם כאבים ופציעות, לעיתים בלתי הפיכות.   בעזרת  כמה כללים בסיסיים לפעילות גופנית בטוחה, נוכל לשמור על אימון מאוזן, המתאים לפיזיולוגיה הנשית, וליישמו לאורך שנים בלי לחוש כאב.  נקודת ההתחלה היא מציאת סוג האימון המתאים לרמת היכולת שלך. את זה ניתן לבנות בעזרת מאמן מקצועי המייצר תכנית שתתאים לך אישית ומעלה בהדרגה את הווליום באימונים תוך מעקב מתמיד.  חימום ושחרור – WARM UP , COOL DOWN     התחילי כל אימון בחימום השרירים. פעולה פשוטה זו מזרימה דם וחמצן אל השריר מעלה את טמפרטורת הגוף ומשפרת תנועתיות וגמישות. השריר מתאים עצמו למאמץ בצורה אופטימלית ובטוחה.  החימום יכול להתבצע באמצעות אותה פעילות או מכשיר של השיעור, אבל בעצימות נמוכה במשך כ 10 דקות תוך העלאה איטית של הקצב.  שחרור  – לאחר התרגול, אפשרו לגוף הורדת לחץ הדרגתית וקירור של בין 5 ל 10 דקות לפחות. תוך הורדת קצב הלב עד להאטה. גם מתיחות יסייעו בהארכת השרירים ויצירת גמישות. שריר קצר חשוף יותר לפגיעה .  חשוב לבצע מתיחה של קבוצת השרירים שלקחו חלק בפעילות.  שימו לב למנח הגוף שלכם בעת ביצוע תרגיל . טכניקה שגויה בכל ענפי הספורט, תביא כמעט באופן מיידי לפציעה.  מדריך טוב, ידאג לעבור בין המתאמנים ולתקן פוזיציות שגויות ובכך למנוע פציעה עתידית.  שפרו את רמת הפעילות בהדרגה. הגבירו לאט את עוצמת התרגיל והתדירות.   תנו לגוף להסתגל למאמץ ולשינוי בחל בו.  הקצו זמן מנוחה בין אימונים של יום או יומיים בשבוע. הגוף זקוק לתקופת התאוששות מהאינטנסיביות הנדרשת באימון. המנוחה דרושה לשרירים כדי לבצע  "תיקון" של נזק מיקרוסקופי של תאים ורקמות, הנגרם במאמץ. אם לא נאפשר התאוששות, הנזק יצטבר לכדי פציעה.  הקפידו על תזונה נכונה, ציוד ספורט מתאים לסוג הפעילות, ורמת מים מאוזנת בעת האימון.  הקשבה לגוף היא המרכיב שישמור עליכם יותר מכל מפני פציעות ונזק. אף אחד לא מכיר את גופכם כמוכם. כאשר נולד כאב חדש החוזר על עצמו , גשו לברר את המקור והסיבה, והתאימו תכנית אימונים שתסייע בהחלמה. Studio O מועדון כושר אורטל אופק 0524034242

A post shared by אורטל אופק 𝕠𝕣𝕥𝕒𝕝 𝕠𝕗𝕖𝕜 (@ortal_ofek_erez) on

טיפ לשמירה על המשקל?

"לשים לב לשתות לפחות 2 ליטר ביום. במיוחד בימים החמים האלה, זה חובה. שנית, לא ללכת לישון כבדים לפני השינה. לסיים ארוחה לקראת השעה 19:30. סופר חשוב ללכת לישון מוקדם (באזור 23:00), כי הגוף צריך מנוחה".

View this post on Instagram

The only way is Through | UNDER ARMOUR summer 2020 #TheonlywayisThrough צלמת: ירדן בידר @yardenbaider @underarmour דיאטה VS אורח חיים בריא מרגישה מבולבלת ? בואי נעשה קצת סדר⬇️ משקפים הרזיה ותהליך, אם זאת שונים לגמרי בהשקפה ובהתנהלות היום יומית. ☆ דיאטה משקפת תהליך זמני , היא תחומה בזמן ומטרתה מאוד ברורה הרזייה וצמצום של אחוזי שומן. הרבה עושות את זה לקראת חתונה/ ארוע גדול/ הקיץ שמתקרב ועוד. – לרוב באותו תהליך עושים שינוי דראסטי ומפסיקים לאכול מאכלים מסויימים = מקשה על התהליך. VS ☆ אורח חיים בריא הוא שילוב נכון של פעילות גופנית, תזונה בריאה , שתיה מספקת של מים ועוד. אינו תחום בזמן ותקופה. והמטרה לשלב כחלק משגרת החיים! אנשים שרוצים לעבור שינוי משמעותי בחיים שלהם ולהתמיד בו לאורך זמן צריכים להתחיל בהדרגה! כל פעם לתת פוקוס על משהו אחד להתמיד בו לתקופה ואז להוסיף עוד שינוי =זה לא הכל או כלום= לדוגמא- בשבוע אחד לתת תשומת לב לכמות שתיה של מים / להקפיד על פעילות גופנית /שינה מוקדמת לפני 23:00 / ארוחת בוקר ועוד רבים וטובים. ⬅️אני ממליצה שאת ההתחלה תעברי עם מלווה / מאמנת / קאוצ'ר שיודעת לתמוך ולעזור בשינוי . בכל זאת זו דרך חדשה שאת לא מכירה ויש הרבה סימני שאלה שעולים בדרך. מה זה אורח חיים בריא בשבילך ? ומה הטיפ שלך להצלחה והתמדה בתהליך ?

A post shared by אורטל אופק 𝕠𝕣𝕥𝕒𝕝 𝕠𝕗𝕖𝕜 (@ortal_ofek_erez) on


מותג הספורט: UNDER ARMOUR ISRAEL  | צילום: נימרוד כהן, רון שושן, אור איתן, אופיר אברהמוב, איתי פרץ | סטייליסטית ראשית: נלי קוסטי | איפור: נועה אלף, רגינה אילוז, סנדרה טל | שיער: דניאל שי, שיהל דיפאני | מיקום צילומים: רשת 'ספייס' | משרד יחסי הציבור והפרסום: "שמיר יחסי ציבור", "סולושנס"

אהבת?
Like this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

[bsa_pro_ad_space id=7][bsa_pro_ad_space id=8]