fbpx
Like this post

לפני הכל אינה שפירט היא מנטורית

מערכת FASHANGA | תמי פישקין | לייף סטייל | פורסם: 12.08


המאמנת הבאה, עשתה לנו חשק להכניס את הבטן וללכת ישר אחרי הראיון למכון כושר הקרוב אלי. אינה שפירט, מרמת גן ובשנה וחצי האחרונות הייתה מנהלת מקצועית ומאמנת כושר ברשת "הולמס פלייס" והיום יש לה סטודיו משלה שהקימה מאפס. באימונים שלה היא שמה דגש לא רק על השרירים אלא גם על הנפש של הבן אדם ובעצם "בונה את הנפש דרך השרירים". לפני חצי שנה היא עברה, מבאר שבע לרמת גן, זו פעם ראשונה שהיא עזבה את העיר יחד עם בעלה כי החליטו על שינוי. "אני בתחום הכושר מעל שנתיים. הגעתי מעולם הפרסום והרגשתי שאני צריכה שינוי". 

View this post on Instagram

אז אחרי כל השאלות והתשובות שקיבלתי על אבקת חלבון – הגיע הזמן לשבור את המיתוס הזה💪 התפלאתי לראות שאנשים (בעיקר בנות) חוששים מאבקת חלבון או לא רואים את הערך באבקת חלבון.🤦 אז קודם כל התשובה היא "חד משמעית לא" אבקת חלבון לא מנפחת לא נשים ולא גברים! מה זה אבקת חלבון? אחד מהתוספי תזונה האפקטיבים והנצרכים בשוק על מנת להשלים ערכים תזונתיים. בשוק קיימים שלושה סוגים: חלבון הסויה או הקזאין או על חלבון מי גבינה (WHEY). הכי נפוץ הוא החלבון מי גבינה המיוצר מחלב פרה ולכן בטוח לשימוש ( גם הקזאין מיוצר מחלב פרה) החלבון מסיס במים ולכן מתערבב בקלות בשייקר. טוענים שהטעם שלו יותר טוב מאחרים, הוא נספג באמת בקלילות ובצורה מהירה במערכת העיכול ואינו מכיל כמות גדולה של לקטוז. והכי חשוב הוא חלבון מלא שמספק את כל חומצות האמינו לגוף ( שאינו יכול לייצר בעצמו)👯 למה צריך לצרוך אבקת חלבון וכמה? לא צריך ולא חייב אבל נורא מומלץ במיוחד אם אנחנו מתאמנים. יש חומצות אמינו כמו שציינתי למעלה שהגוף לא יכול לייצר. יש כל מיני תיאוריות שונות לכמה אנחנו צריכים לצרוך – אבל זה נע בין 0.3-0.4 גרם לק"ג חלבון בארוחה . וההמלצה הרווחת לצרוך את הכמות הזאת ב3-4 ארוחות במהלך היום. למה? א. דיאטת עתירת חלבונים עוזרת בהורדת מסת השומן ועליה במסת הגוף הרזה. ב. שיפר תהליכי אנבוליזם: סינתזת חלבון, הסתגלות שרירים למאמץ גופני ועלייה במסת השרירים. עכשיו על השאלה מתי? ו"חלון הזדמנויות" זה כבר מיתוס אחר ונשמור אותו לפעם אחרת… אז חברים – ובעיקר הבנות- אבקת חלבון לא מנפחת, בטח ובטח לא משמינה היא אף תורמת לתהליך ההרזיה והחיטוב שלכם. אז אל תחששו מזה 💪 לייעוץ, בניית תוכנית או כל שאלה מוזמנים לפנות אלי⁦✍️⁩ אינה שפירט| מאמנת אישית| רמת גן| 054-7923360. The Only Way is Through UNDER ARMOUR summer 2020 #TheonlywayisThrough #הכלאפשרי @underarmour 📸 @ronshushan03

A post shared by 𝓘𝓷𝓷𝓪 𝓢𝓱𝓹𝓲𝓻𝓽 | 𝙵𝚒𝚝𝚗𝚎𝚜𝚜 𝚝𝚛𝚊𝚒𝚗𝚎𝚛 (@shpirt_inna) on

תאונת הדרכים ששינתה הכל

"לפני 4 שנים עברתי תאונת דרכים שגרמה לפציעה בשתי הברכיים מה שמנע ממני להתאמן תקופה כמו שצריך ובעקבות כך עליתי במשקל ולא הייתי מרוצה מאיך שנראתי והרגשתי שאני נשאבת שוב להפרעות אכילה. זה התחיל להשפיע עליי בהרבה תחומים בחיים ולכן החלטתי לקחת שליטה על החיים שלי ושאני רוצה להכיר יותר את הגוף שלי ולהבין איך הוא עובד. רציתי להפסיק להתעסק באוכל וללמוד איך לעבוד עם הפציעה שלי, להסתכל פנימה ולהכיר אותו ולדעת להכיל ולקבל את הגוף שלי. ככל שנכנסתי יותר לתחום התאהבתי, גיליתי שאני אוהבת מאוד לעזור לאנשים, ללוות אותם יד ביד לאורך כל הדרך. קודם כל להיות האוזן קשבת שלהם ותוך כדי רק המאמנת שלהם. התאהבתי בתהליך עצמו".

View this post on Instagram

The Only Way is Through UNDER ARMOUR summer 2020 #TheonlywayisThrough אז התחלתי קצת לדבר על כאבים, פציעות גב.. והיום אני רוצה לחזור קצת אחורה לאיך אני מונעת את הפציעות האלו? בטוח שמעתם וחפרו לכם מספיק על זמני התאוששות על זמני מנוחה בין סטים וכו'… אבל אנשים שאוהבים להתאמן מאוד קשה להם להפסיק להתאמן גם אם זה לשבוע.. אז אני רוצה לדבר איתכם על שיטת ה"בלוקים" כל חודש יש לי תוכנית אחרת שמקדשת תמיד את אותה מטרה שאני רוצה. ואחרי שאני מסיימת בלוק אני עושה מנוחה של שבוע שבועיים.. אבל זה לא באמת מנוחה, אני פשוט מורידה ל- 1/3 מהנפח אימון ונותנת לגוף שלי לנוח ופחות להתאמץ… ואז שאני חוזרת לבלוק השני הגוף שלי יותר חזק, הביצועים שלי משתפרים הטכניקה שלי מדויקת. תדעו לתת לגוף שלכם לנוח תאמינו לי זה יעבוד רק לטובתכם. רוצים לדעת איך להתאמן נכון? להתאהב בספורט מחדש? לא יודעים איך לעשות את זה לבד? מזמינה אותכם להתקשר לשיחת יעוץ ללא עלות😊 אינה שפירט| מאמנת אישית| 054-7923360 רמת גן או להשאיר פרטים בלינק בביו💪 #הכלאפשרי @underarmour 📸ofirbepita

A post shared by 𝓘𝓷𝓷𝓪 𝓢𝓱𝓹𝓲𝓻𝓽 | 𝙵𝚒𝚝𝚗𝚎𝚜𝚜 𝚝𝚛𝚊𝚒𝚗𝚎𝚛 (@shpirt_inna) on

לפני הכל מנטורית 

"מעבר להיותי מאמנת, אני מנטורית ומלווה את המתאמן שלי בתהליך ובונה מסגרת וגם אם נופלים אני מרימה ומחזקת. אני מאוד מאמינה באימונים אישיים, גם לי יש מאמנת. בן אדם צריך ליווי ומסגרת. כשסיימתי את הקורס מאמני כושר, טסתי ללמוד קרוספיט בברצלונה, אני מאוד אוהבת לשלב מעולם הקרוספיט באימונים שלי ובתכניות שאני בונה".

באיזה אימונים את מתמקדת?

"אני מדריכת ספינינג, TRX, פילאטיס ופיתוח גוף וכיום אני מתאהבת מחדש ביוגה. אני מתאימה את עצמי לבן אדם שמולי, אם זה פיתוח גוף, חיטוב וכו. אני עושה שיחה מקדימה, מכירה את הבן אדם וביחד אנחנו צוללים פנימה, מבינים באמת מה המטרות, מה הצרכים האמיתיים ומשם אנחנו בונים תכנית מותאמת".

View this post on Instagram

"הגשמה עצמית לעומת אכזבה עצמית." בעולם של היום, שיש כל כך הרבה אופציות וכל כך הרבה פיתויים אנחנו מחפשים דרכים לצעוד בהם, ולראות איפה טוב לנו. איפה אנחנו מגשימים את עצמנו, ברגע שלא טוב לנו אנחנו ישר קמים והולכים. אנחנו לא מהדור של פעם, שעובדים 40 שנה באותו מקום. אנחנו כל הזמן נחפש את הדבר הבא! כשהייתי קטנה חלמתי להיות דוגמנית… חחח מה הקשר אלי ואל דומגנות לא יודעת. גם הייתי שמנמנה, נמוכה וגם לא יודעת ללכת ישר (עד היום האמת) עם השנים התבגרתי ⁦☺️⁩ סיימתי תואר ראשון, התחלתי תואר שני והתחלתי לעבוד במשרד פרסום גדול. תמיד חלמתי שיהיה חלק ממשהו גדול ושאני אנהל משהו עצום. הרגשתי שמצאתי את הייעוד שלי, הרגשתי הגשמה עצמית ענקית.. אבל עברו להן שנתיים ומשהו כבה בי והבנתי שזה לא הייעוד שלי והרגשתי שמהר מאוד אכזבתי את עצמי. בגלל הסיפור חיים שלי (שמי שלא מכיר אותו יגלה עם הזמן) פניתי לעולם הכושר. מהר מאוד התחלתי להרגיש שוב הגשמה עצמית. וההרגשה הזאת רק ורק מתעצמת. בשלוש השנים האחרונות נתקלתי במלא קשיים שלא נדבר על מעבר לעיר חדשה בטיימנג מטורף של קורונה. לעבור מבאר שבע לרמת גן- גבעתיים זה לא פשוט. שפה אחרת לגמרי😛 הרבה פעמים רציתי לוותר והרגשתי שאני מאכזבת את עצמי. והצלחתי לשכנע את עצמי שזה לא הייעוד שלי וזה לא בשבילי. אבל מהר מאוד שאני רואה את המתאמנים שלי יוצאות ממני מחייכים- אני יודעת שאני במקום הנכון. ומזכירה לעצמי שהיי אני אינה שפירט! סובייטית שלא מוותרת בקלות. לא לעצמי ולא מי שעומד לצידי! אז מי שרוצה לגלות מה זה לא לוותר לעצמך למצוא את האש שבוערת בפנים להתאהב בספורט כמוני מוזמן לפנות אלי בפרטי או לחייג 054-7923360 @underarmour 📸@B_AND_A_STUDIO

A post shared by 𝓘𝓷𝓷𝓪 𝓢𝓱𝓹𝓲𝓻𝓽 | 𝙵𝚒𝚝𝚗𝚎𝚜𝚜 𝚝𝚛𝚊𝚒𝚗𝚎𝚛 (@shpirt_inna) on

אורח חיים בריא 

"בתור מישהי שהספיקה לנסות כל דיאטה אפשרית, אני יכולה להגיד שהדיאטה הכי טובה היא לא להיות בדיאטה. צריך לשמור על אורח חיים בריא, לאכול הכל במינון הנכון ולשמור על גירעון קלורי. אם הולכים בערב לאירוע אז לא לבוא רעבים זה הכי חשוב ולעשות סדר בארוחות ובצהריים לאכול מנה קטנה יותר."

5 שנים מהיום 

"זאת שאלה שאני שואלת את עצמי המון לאחרונה. בתקופת הקורונה התחום שלנו נפגע קשות אבל גם התעצם וגדל. הסטודיו שלי יתפתח, יגדל ויתפרס לכמה סניפים".

מה הכי חשוב לדעת כשנכנסים לכושר?

"יש הרבה דברים שמשפיעים על התוצאות, כמו סטרס והסביבה. הכי חשוב לא להסתכל מסביב, לא להשוות ולהבין שלכל אחד יש את הדרך והקצב שלו. כל אחד מגיע עם רקע שונה, גנטיקה שונה והמטרה היא להכיר את עצמך ולהגיע למטרה שאתה הצבת לעצמך".

View this post on Instagram

אנחנו כמאמני כושר, המטרה שלנו לתת מוטיבציה לאנשים לדחוף את המתאמנים שלנו לתת השראה מה קורה כשאנחנו לפעמים נמצאים בתקופה מוזרה או פתאום מרגישים במצב רוח ירוד? האמת שאני רוצה לשתף אותכם אני ככה הרגשתי בימים האחרונים אמרתי לעצמי הבוקר שזה המצב ואיך אני מתמודדת איתו? זה בסדר לפעמים להיות חסרי מוטיבציה וכמו שחברה שלי כתבה @shiransason מכל כישלון צומחים ואני נורא מסכימה! אני ידועה בתור פייטרית ואין מטרה שאני לא מתכווננת אליה ב100 אחוז ולא מגיעה לשם (בלי קיצורי דרך, תמיד אפשר לסטות אבל הכי חשוב לחזור לישר) וזה בסדר להיות לפעמים בתחושות לא טובות אבל תמיד לזכור שצריך לתפוס את המצב הקיים כמה שהוא מכביד עליכם בשתי ידיים ולדעת איך להתרומם! תזכרו קיצורי דרך לא קיימים! לסטות ימינה שמאלה כמו שכתבתי קורה לכולם – אבל תזכרו ותהיו סבלניים לתהליך כי כל סטיה יכולה לעכב את התוצאה. מה התרופה שלי? הכי קיטשי שיש לעשות ספורט, ללכת להתאמן זה מקום שאני מרגישה הכי טוב עם עצמי! ולסיום מזכירה היום עולה עם אתגר מטורףףףףףףףף🔥 אז תעקבו בסטורי ותצטרפו! #נפשבריאהגוףחזק @underarmour 📸@b_and_a_studio

A post shared by 𝓘𝓷𝓷𝓪 𝓢𝓱𝓹𝓲𝓻𝓽 | 𝙵𝚒𝚝𝚗𝚎𝚜𝚜 𝚝𝚛𝚊𝚒𝚗𝚎𝚛 (@shpirt_inna) on

המסר למתאמנים של אינה 

"אני מעבירה להם שצריך שיתוף פעולה. התמדה משני הצדדים וסבלנות. כי דברים לוקחים זמן. אין שינויים תוך חודש. הכי חשוב להאמין ולהיות מסור לתהליך. כל פעם להזכיר לעצמך למה נכנסת לתהליך, להתמיד בו ולהיות סבלניים. הכי חשוב בעייני זה לקום בבוקר, להסתכל על עצמי במראה ולהגיד תודה על מי שאני ועל הגוף שלי. לדעת לקבל את עצמי ולאהוב את עצמי, כי אז השינוי יהיה הרבה יותר גדול."


מותג הספורט: UNDER ARMOUR ISRAEL  | צילום: נימרוד כהן, רון שושן, אור איתן, אופיר אברהמוב, איתי פרץ | סטייליסטית ראשית: נלי קוסטי | איפור: נועה אלף, רגינה אילוז, סנדרה טל | שיער: דניאל שי, שיהל דיפאני | מיקום צילומים: רשת 'ספייס' | משרד יחסי הציבור והפרסום: "שמיר יחסי ציבור", "סולושנס"

אהבת?
Like this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

[bsa_pro_ad_space id=7][bsa_pro_ad_space id=8]