fbpx
Like this post

תחום האונליין נכנס לכושר

מערכת FASHANGA | תמי פישקין | לייף סטייל | פורסם: 12.08


בשנים האחרונות משהו השתנה. תחום האונליין נכנס לכושר. אנשים התחילו להבין שלכושר ואורח חיים בריא אין גבולות. לא פיזיים ולא גשמיים. אם זארה נכנסו לאונליין, הרצאות בכל תחום אפשרי מככבות באונליין, אז למה בעצם לא ספורט?

View this post on Instagram

"הדבר היחיד העומד בינך לבין המטרה שלך ,הוא אתה" אריק תומאס . משפט שאני מאוד מאמין בו זה אומנם דומה בקונספט למשפט "השמיים הם הגבול" אבל זה יותר אישי זה יותר פונה אלייך ואומר לך החלטת שאתה רוצה לקחת את עצמך בידיים, להשתפר? מה עוצר אותך? בעולם מלא אפשרויות כמו שלנו, השמיים הם הגבול… נכון אבל כדי לחצות אותו, הדבר מוטל עלייך השיפור שאתה חפץ בו תלוי בך! כל מעשה שתעשה ,כל החלטה שתחליט היא שתשנה לך את החיים תשאל את עצמך, "למה אני רוצה להגיע לדבר הזה? למה אני רוצה לעלות במשקל/ לפתח מסת שריר/ לשפר את הביצועים שלי?" מה מניע אותך? ואחרי שהגעת להבנה ולהחלטה מה שנשאר זה למצוא מישהו שידריך אותך לעשות זאת נכון ובדרך שמתאימה לך להגיע למטרה שלך. . רוצה לדעת יותר? לינק בביו . I.D.FIT- גם אתה יכול אונליין קואוצ'ינג תוכנית אימון תפריט תזונה אונליין כי הדרך למטרה שלך מתחילה ברגליים🦵 . The Only Way is Through UNDER ARMOUR summer 2020 #TheonlywayisThrough @underarmour צילום: @b_and_a_studio

A post shared by I.D.FIT (@itay_durani) on

הכירו את איתי דוראני, בן 27 מלוד. מאמן כושר בשטח (תמצאו אותו בהולמס פלייס עזריאלי) וקואצ'ר אונליין. כן כן, מאמן אישי, שזמין בכל שעה, מלווה אתכם פרטנית, ומדריך אתכם אונליין! "אני מאוד מתעניין באונליין, כי זה חלק מהעבודה שלי והחיים שלי ביום יום. בשנים האחרונות אני חי את האונליין ומעביר את המידע למתאמנים שלי בצורה קלה, יעילה וזמינה."

הכל התחיל מקבוצת וואטסאפ

"הכל התחיל שפתחתי קבוצת כושר בווטסאפ, בה היו 120 איש ולאחר סינון נשארו 50 איש. הקבוצה בהתחלה נפתחה כתמיכה וייעוץ ועם הזמן הבנתי שיש לי מה לתת ורציתי להתמקצע והרגשתי שיש לי הרבה מה לתת מתוך הידע שלי, אז לקחתי צעד קדימה והלכתי ללמוד את התחום בעיקר כי הסתקרנתי. בקורס למדתי המון דברים ובעיקר למדתי איך להתמודד עם כל בן אדם לגופו, איך להתמודד עם פציעות והדגש העיקרי שלי זה לקחת את תחום ההתמקצעות שלי ולהנגיש לאנשים".

View this post on Instagram

"If you want to get to the top, you have to start from the bottom." תרגום חופשי- אם אתה רוצה להצליח ולהגיע גבוה ,אתה חייב להתחיל מהבסיס . שבוע חדש התחלות חדשות ואיתו האימון הקבוע שלי- אימון רגליים . כבר דיברתי הרבה על החשיבות והתועלת של הרגליים לגוף ובעקבות כך פנו אלי הרבה בשאלה "איך אני משלב אימון רגליים בתוכנית?" כמובן שהתשובה לשאלה זו היא אינדיבידואלית , אבל רק בשביל האינדיקציה לאימון שלכם, אתן לכם דוגמא מתוכניות שאני עושה למתאמנים שלי . במידה ואתה עושה full body workout (תוכנית לכל הגוף) הקפד שתרגילי הרגליים יהיו לא פחות מ25% מהתוכנית. . במידה ואתה עושה ab (תוכנית מחולקת ל2) הקפד שתרגילי הרגליים יהיו לא פחות מ50% מאחת התוכניות . במידה ואתה עושה ABC( מחולקת ל3 ולא מיועדת לכל אחד) הקפד שתרגילי הרגליים יהיו לא פחות מ100% מאחת התוכניות . מרגיש מבולבל? רוצה לברר היכן אתה עומד ואם יש מה לתקן/ לשפר? צור איתי קשר בפרטי 📩 . I.D.FIT- גם אתה יכול אונליין קואוצ'ינג • תוכנית אימון • תפריט תזונה אונליין • אימון זום 1 על 1 • כי הדרך למטרה שלך מתחילה ברגליים🦵 לינק בביו . The Only Way is Through UNDER ARMOUR summer 2020 #TheonlywayisThrough @underarmour צילום: @b_and_a_studio

A post shared by I.D.FIT (@itay_durani) on

מאמן אישי אונליין 

"לאחר שאני מכיר את הבן אדם, אני מכין תוכניות אימון אישי, מתאים תזונה נכונה (אני לא תזונאי אבל אני נותן את ההמלצות וההכוונה לפי הידע האישי שלי.), מבין מה המטרות שלו ומנסה להוביל אותו לשם עם ליווי צמוד בתחום הכושר ותזונה. הדגש שלי הוא על גברים, בטווח הגילאים 25-40 שמעוניינים לעלות במסת שריר ולבנות לעצמם את הביטחון תוך כדי. התכנית מתבצעת עם אפליקציה שם יש לכל אחד תוכנית אימון פרטנית, תפריט מותאם (ואפילו מתכונים והמלצות). שם יש את כל התרגילים עם סרטוני הדרכה".

צמוד צמוד

"כמובן שהכל מתבצע במעקב צמוד שלי. וזה הערך המוסף שלי. היופי כאן שכל אחד יכול להיפגש איתי. אם זה ממיאמי, תל אביב או נשר. אם אדם גר רחוק אבל רוצה את תחום ההתמחות שלי שזה כושר ובעיקר לעבוד עם הגוף דרך הרגליים ולהעלות מסת שריר דרך הרגליים."

הייחודיות של דוראני 

"אני מקצר תהליך ומביא את המקצועיות שלי ואת הידע לבן אדם. ההיכרות היא כן ויזואלית, אני מבצע שיחת טלפון ראשונית וזום. וכמובן שיש צ'אט איתי שזמין אונליין. ברגע שמתאימים לאדם תוכנית ספציפית ניתן לראות את קצב ההתקדמות שלו יותר טוב. כשאני עושה אימונים אונליין אני מנגיש את עצמי לבן אדם בעלות יותר נמוכה עם תועלת יותר גבוהה מחדר כושר."

View this post on Instagram

אני מניח שיצא לך לראות אותי עושה סקווט אם זה בפוסט, בסטורי או אפילו במכון… אבל האם ידעת שעד לפני 5 שנים שנאתי לעשות סקווט? . לפני כמעט 5 שנים נפלתי באמצע סקווט כשהמוט עלי זה היה עוד לפני שלמדתי את המקצוע ורכשתי ניסיון בשטח והנפילה הזאת ,השוק גרם לי להפסיק עם הסקווטים למשך חצי שנה כמעט… . אבל אז בא אלי המאמן שלי ושאל אותי "למה אתה לא עושה סקווטים יותר, אחרי הכל זה תרגיל חשוב!" וכשסיפרתי לו על התקרית, הוא לקח אותי לאזור הסקווט ואמר לי "אתה יודע מה הדרך הכי טובה להתגבר עם טראומה, להתמודד איתה ." והוא עמד ולימד אותי אימון אחרי אימון איך לעשות סקווט בטכניקה שתגרום לי להנות ולהרגיש בנוח עם התרגיל . לכל אחד מאיתנו יש קושי/ טראומה מדבר מסויים אבל אתה יודע, הדרך הכי טובה להתמודד עם הקושי היא להציב לעצמנו אותו בתור יעד להשגה! היום היעד זה לעשות שעה אימון כמו שצריך ,מחר זה להגיע למשקל מסויים בסקווט ומחרתיים זה להצליח לעשות 10 עליות מתח . הצבת יעדים היא המפתח שלך להתקדמות והתפתחות אישית רוצה ללמוד איך גם אתה יכול לנצח את הקושי שלך ולצלוח יעד חדש? זו ההזדמנות שלך! . רבע שעה שיחת יעוץ חינם ל 15 הראשונים ששולחים אלי הודעה 📩 או מגיבים למטה " יעד" ⛳ ניתן גם לתייג חבר 👯‍♂️ . I.D.FIT- גם אתה יכול אונליין קואוצ'ינג תוכניות אימון תפריטי תזונה אונליין . The Only Way is Through UNDER ARMOUR summer 2020 #TheonlywayisThrough @underarmour צילום: @simon_k36

A post shared by I.D.FIT (@itay_durani) on

אורח חיים בריא 

"כמו כל דבר בחיים, אם אתה רוצה את זה ואתה לא מתמיד אתה לא תגיע לזה. אתה חייב שתהיה התמדה. גם אם יש נפילה בתזונה או באימונים, צריך לדעת להרים את עצמך. התמדה זה שם המשחק".

הרגלים חדשים לקהל הישראלי

"התחום קיים בחו"ל ואני מביא את זה לארץ. אני בן אדם רב פעלים. אני תמיד מנסה ליצור ולהתפתח. עולם הכושר לגמרי המקום שלי, יש לי כמיהה ואהבה לתחום ולכן אני אשאר בתחום וכמובן אפתח אותו מנקודת המבט שלי."

View this post on Instagram

הגיע הזמן שנבעט בכמה מיתוסים אחת ולתמיד! כדי לפתח פלג גוף עליון, צריך לעבוד על הידיים ?? מיתוס שאני מניח ויצא לכם לשמוע פעם או פעמיים… . האמת היא שיש שתי גישות לדבר, מצד אחד עבודה על הידיים מחזקת את הידיים על מנת להחזיק ולעבוד ישירות על פלג הגוף העליון . מצד שני העבודה על הרגליים ופלג הגוף התחתון, מפרישה הורמון גדילה גדול יותר (מאחר ואלו שרירים גדולים יותר) ומשפיעה על גדילתו של פלג הגוף העליון… אז כוח ישיר או כוח עקיף? מה עדיף? . אז כדי להסביר ולפרוך את המיתוס, אתן דוגמא; מכירים את זה שעושים דיקור סיני וזה משפיע על חלקים שונים בגוף? העקיצות מכף הרגל משפיעות על הכתף או החזה באורח פלא! ובכן, אין זה פלא הגוף כולו עובד יחד "הגוף הוא עולם קטן" כשרוצים להשפיע על אזור מסויים, צריך לעשות מסאז' או ריפוי פציעה בקרבת האזור.. אך כשהבעיה או במקרה שלנו המטרה- יותר עמוקה לפעמים עדיף וצריך לעבוד בצורה יותר עקיפה מהשרירים הגדולים- פלג הגוף התחתון- הרגליים . רוצה לדעת יותר? לינק בביו . I.D.FIT- גם אתה יכול אונליין קואוצ'ינג תוכנית אימון תפריט תזונה אונליין כי הדרך למטרה שלך מתחילה ברגליים🦵 . The Only Way is Through UNDER ARMOUR summer 2020 #TheonlywayisThrough @underarmour צילום: @yardenbaider

A post shared by I.D.FIT (@itay_durani) on


 מותג הספורט: UNDER ARMOUR ISRAEL  | צילום: נימרוד כהן, רון שושן, אור איתן, אופיר אברהמוב, איתי פרץ | סטייליסטית ראשית: נלי קוסטי | איפור: נועה אלף, רגינה אילוז, סנדרה טל | שיער: דניאל שי, שיהל דיפאני | מיקום צילומים: רשת 'ספייס' | משרד יחסי הציבור והפרסום: "שמיר יחסי ציבור", "סולושנס"

אהבת?
Like this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

[bsa_pro_ad_space id=7][bsa_pro_ad_space id=8]