fbpx
Like this post

"דרור פיט" כך מכנים אותו ביבנה והסביבה

מערכת FASHANGA | דניאל אשכנזי | לייף סטייל | פורסם: 21.06.2020


הכירו את דרור, [24], כדורגלן עבר ומאמן כושר בהווה פצצת אנרגיה מתקתקת, והכי חשוב מביא איתו הרבה הומור טוב. בין מגמת כושר גופני בתיכון למפגש האמיתי עם עולם הספורט הוא מספר איפה קרה הניצוץ כאשר הוא שיחק כדורגל בזמן התיכון והפך לשחקן מקצועי. "במהלך הדרך בתיכון עברתי פציעה ברגל. הייתי במגמת חינוך גופני בתיכון, התאהבתי בספורט, הוא עזר לי לטפל בפציעה. זו אהבה עצמית ופריחה, ידעתי תמיד שאעסוק בזה, ההתלבטות הייתה אם ללכת לתחום הכדורגל או לתחום הכושר ובסוף הכושר ניצח. מאז אני בן אדם אחר, מאושר, אני שמח וכיף לי".

View this post on Instagram

"מיום ראשון דיאטה" – מכירים❓ אם גם אתם שמעתם את האימרה הזו, הפוסט הזה הוא בשבילכם.✅ כששומעים את המילה דיאטה המחשבה הראשונה שעולה לראשם של הרבה אנשים היא הרעבה, צום, סתימת פיות.. 🤐 הסיבה לכך היא שכשמדברים על דיאטה כמעט תמיד מדברים על גמילה מדברים מסויימים, דבר המשתמע כעונש, וזו אחת הסיבות המרכזיות שאנשים תמיד דוחים ודוחים את ההחלטה שלהם לחיות אורח חיים בריא, הם חושבים שזה עונש, שהם צריכים להיגמל מדברים שהם אוהבים.. האמת היא שלא כך הדבר.. דיאטה טובה היא דיאטה שניתן לשמור עליה לאורך זמן, להתמיד בה. הצורה הטובה ביותר להתמיד במשהו לאורך זמן היא ליהנות מהדרך, לאהוב את התהליך. לכן מבחינתי הדיאטה הטובה ביותר היא אורח חיים בריא, מאוזן. לשלב בין הדברים שהנשמה שלנו אוהבת לבין הדברים שהגוף שלנו צריך. בסופו של דבר הכל מסתכם במספרים – קלוריות, חלבונים, פחמימות, שומנים… כל אדם והמספרים שמותאמים לגופו.🔢 ניתן להגיע למספרים שגופנו צריך גם כשנהנים מהדרך, הכל עניין של איזון והחלטות נכונות. אל תתנו להסגר למנוע מהגוף שלכם את הערכים שהוא צריך, הקורונה תחלוף בקרוב, גופכם יישאר שלכם לנצח.(או לפחות עד 120🥳.) היו מאוזנים, תאהבו את הדרך בה אתם דואגים לגופכם, והכי חשוב תהנו מהחיים. בריאות איתנה לכולם, שמרו על עצמכם🙏🏻💙 @UnderArmour #Team2020

A post shared by דרור בלחסן – מאמן כושר אישי (@drorfit) on

נוכח היותך כדורגלן עבר, מה ההבדל בעיניך בין כדורגלן לבין מאמן?

"אני חושב שהכדורגלן זו הרשת המבצעת, והמאמן זו הרשות המחוקקת, אני מכתיב לכדורגלן מה לעשות, והוא צריך לקיים את זה במגרש, זה מבחינתי היחסים, אני מרגיש שאני שם יותר לב להתנהגות שלי. ככדורגלן- אני צועק, מקלל, מתעצבן, אבל כשאתה מאמן אתה שומר על פאסון, וזה ריסן אותי."

"חוויות ממתאמנים של דרור פיט – חטובים וחזקים יותר"

"אני יכול לתת לך המון דוגמאות לאנשים שהיו מלאים יותר, והפכו חטובים וחזקים יותר, אבל בעיניי הדוגמאות שהכי מדברות אלי הם אלו שקורה אצלם שינוי פנימי. אני מאוד מזוהה איתם. לפני שהכושר נחשף לחיי הייתי כבוי והכושר הוא זה שעזר לי. היה לי מתאמן בן 14, שבזכות הכושר הפך להיות יותר שמח, הייתי צריך להכריח אותו להגיע לכל אימון בהתחלה, עד שהוא עשה סוויץ' – השינוי הוא מדהים. אני חושב שזכיתי להיות שם בשבילו, אני שמח שהייתי שם לעזור לו, זה ממלא אותי וגורם לי לאושר".

View this post on Instagram

" יד קדמית ועוד תרגיל ליד קדמית ועוד סט ליד קדמית ועוד קצת עומס על היד הקדמית ". – אני קורא לזה אובססיית היד הקדמית. כל מתאמן רוצה יד גדולה, לצערי לא כולם משיגים אותה וזה בדר"כ נובע משתי סיבות עקריות: – הזנחת היד האחורית. – עומס יתר על היד הקדמית. היד הקדמית בנויה משני ראשים ולכן נקראת גם שריר הדו ראשי – שריר לא גדול במיוחד.. אין צורך להעמיס עליו יתר על המידה, בטח ובטח כשהוא עובד גם ככה כתומך בתרגילי המשיכה (בעיקר תרגילי גב). לעומת זאת היד האחורית בנויה משלושה ראשים ולכן נקראת גם שריר התלת ראשי – שריר גדול יותר מהיד הקדמית ובכל זאת הרבה מתאמנים נוטים להזניח אותו בכדי להקדיש עוד זמן בעבודה על היד הקדמית. בפועל – שריר היד האחורית הוא השריר היוצר רושם של יד גדולה יותר. טיפ שלי – הורידו עומסים מהיד הקדמית, תנו ליד האחורית להיות דומיננטית יותר ובכך תשדרגו את תכנית האימונים שלכם משמעותית.

A post shared by דרור בלחסן – מאמן כושר אישי (@drorfit) on

מי הקואצ'ר שלך או האדם שממנו אתה שואב את ההשראה שלך?

"אמא שלי, היא הבן אדם הכי חזק בעולם, אמא שלי היא לב ענק, נשמה ענקית, לא משנה מה היא עברה היא שרדה והיא פשוט הייתה חזקה בשבילי, עשתה בשבילי הכול, לא החסירה ממני דבר, זו הדוגמה שלי לכל החיים".

"המתאמנים שלי – הם כמו האחים שלי"

הבידול של דרור פיט ממאמנים אחרים "כמה שיש מאמנים היום בשוק- יש גם ביקוש. אני חושב שמאמן לא צריך להיות "טרנד" מסיום, הוא יכול לעזור להרבה מאוד אנשים, כשהוא נותן את המעבר זה הבדל מאוד משמעותי, בהשוואה  להשגת תוצאות של מסה, חיטוב, לעשות את זה בשילוב מנטלי, פסיכולוגי, אהבה עצמית, לא עושה את זה באופן ישיר- אלא עושה את זה בצורה עקיפה, אני מרגיש את זה, חשוב לי מאוד להרים את המתאמנים שלי, שהם יבינו שהם לא סתם עוד מתאמנים הם באמת אחים שלי, משפחה שלי, אני עושה איתם שמח".

"להתמיד- ולהנות מהדרך"

דרך האימון של דרור היא לשלב בין דופק גבוה לאימוני כוח, ודואג לחדד לנו שאימוני כוח הם מאסט, לגבר ולאישה, גם בפן הבריאותי ובטח בפן החזותי, אז אני משלב בשביל להזיע, לשרוף יותר ולהינות יותר, אני אוהב את זה, ומת על האנרגיות שזה נותן, הכי חשוב להינות, אני רוצה שהאימון יהיה מגוון כמה שאפשר. בשביל להצליח חייב להתמיד, ועוד יותר- צריך להינות מהדרך".

"מרעיונות קטנים בראש יוצאים דברים גדולים!"

"חיים כיפים יותר להגשמה עצמית, זה הטיפ הכי טוב לאורח חיים בריא. הרבה אנשים יש להם רעיונות יפים בראש, משקיעים בהם, מתלבטים, אני אומר: לא להשאיר במגירה- לעשות את זה! ברגע שהחלטת לחיות אורח חיים בריא יותר, אז תעשה את זה כאן ועכשיו, ובאמת תתאמן, אם אנשים ייקחו את הרעיונות הקטנים שיש להם בראש יצאו מזה  דברים גדולים."

איך התחושה לקחת חלק ביום הצילומים?

"עשיתי מאמצים, הגעתי לפני הזמן, חניתי באדום לבן, אני אוהב את המצלמה ואני מאמין שהיחסים הדדים."

View this post on Instagram

למתיחות יתרונות רבים: משפרי גמישות, אלסטיות השריר וטווחי תנועה. בעבר הוסכמה הטענה שמתיחות בסוף האימון גם מסייעות בכאבי שריר מאוחרים(שרירים תפוסים) ומקלה עליהם. על פי מספר מחקרים טענה זו אינה נכונה, והועלה כי אין קשר ישיר בין ביצוע מתיחות בסוף האימון לבין הקלה בכאבי שרירים תפוסים. בנוסף, שרירים תפוסים אינם מעידים על איכות האימון, והם בדרך כלל נובעים מביצוע תנועות ועומסים גופניים חדשים לגוף לאותה תקופה. ניתן לבצע מתיחות וליהנות מיתרונותיהן מבלי לקיימן בהכרח בכל סוף אימון.✔💪🏻

A post shared by דרור בלחסן – מאמן כושר אישי (@drorfit) on


מותג הספורט: UNDER ARMOUR ISRAEL  | מראיינת: דניאל אשכנזי | צילום: נימרוד כהן, רון שושן, רן אלבליניג, דותן מאור | סטייליסטית ראשית: זיו מאור | איפור: שירה חסן  | שיער: אלעד מאיר |מיקום צילומים: חדר כושר ספייס אבן גבירול תל אביב | משרד יחסי הציבור והפרסום: "שמיר יחסי ציבור", "בנק הפתרונות"

אהבת?
Like this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

code