fbpx
Like this post

"מקצה לקצה!"

מערכת FASHANGA | דניאל אשכנזי | לייף סטייל | פורסם: 21.06.2020


אנה בן ציון, מכפר סבא, נשואה עם 3 ילדים. אחרי 20 שנה בהן עבדה כ-אחות מוסמכת, אנה בימים אלה מדריכת כושר ומאמנת גם במתחם ביתה הפרטי וגם בסטודיו בכפר סבא. ספרי על המעבר החד והמפגש שלך עם עולם הכושר. "עבדתי בתור אחות במשך 20 שנה, בזמן שאני אחות -תמיד הייתי  עושה ספורט מגיל קטן, אחרי שילדתי גם עליתי במשקל, רק אחרי שהתחלתי לרדת- שמתי לב שיש לי ידע, הלכתי ללמוד סתם בשביל עצמי-  קורס מאמני כושר ואז הבנתי שזה מה שאני אוהבת לעשות יותר מכל, אחרי 20 שנה , הבנתי שזה מה שאני צריכה לעשות היום."

View this post on Instagram

ההרגלים שלנו השתנו לאחרונה ולכן ריכזתי עבורכם, עוקבים יקרים שלי – 5 דרכים שיעזרו להישמר מאכילה מופרזת בתקופת ההסגר : . . 1. בזמן הארוחה התמקדו אך ורק בארוחה- ללא טלפון, טלוויזיה וכ״ו. התרכזו באוכל, בטעם, במרקם, שימו לב מתי אתם מגיעים לתחושת שובע. 2. השתדלו לאכול בזמנים קבועים, סדר יום קבוע מאוד חשוב בתקופה בה אנחנו נמצאים. 3. שתו הרבה מים במהלך היום – ממליצה להדביק מדבקה, מגנט עם תזכורת על המקרר. בכל פעם שאתם באים לפתוח את המקרר, תזכרו לקחת כוס מים. הרבה פעמים אנחנו מתבלבלים בין רעב וצמא. 4. יש לכלול יותר סיבים תזונתיים בתפריט היומי שלכם. סיבים סופחים נוזלים ובכך תורמים לתחושת שובע. בנוסף הם מווסתים את רמת הסוכר בדם, מה שבסופו של דבר גם מוריד תחושת רעב. 5. השתדלו להוריד את רמת הסטרס – ובכך תמנעו מאכילה רגשית. כל דבר שעוזר לכם להירגע -עשו אותו. קורטיזול, חומר שמופרש בזמן סטרס, לא רק יגרום לתחושת רעב מוגברת, הוא גם הוכח כמוריד את רמתו החיסונית של הגוף. ואת זה אנחנו ממש לא צריכים. המון בריאות, שלכם, אנה. The only way is Through/ Under Armour 2020 #TheonlywayisThrough @underarmour_israel @fashanga.il @solutionsbank @shamir_pr_

A post shared by Anna Ben Zion✨Fitness Trainer (@annaermbz) on

הסבת המקצוע של אנה

"מקצוע האחות מול המאמנת הם שני מקצועות חופפים. יש לי ידע מהעבר , בגלל הידע הקודם גם – זה נתן לי מוטיבציה, ראיתי אנשים במצב חולי, דווקא בגלל זה אני יכולה לתרום יותר, ראיתי אנשים במצבים הכי גרועים שהם יכולים להיות, הם לרוב מגיעים למצב הזה- בגלל שהם לא שמרו על אורח חיים בריא".

סוגי האימונים של אנה

"אני משלבת אימונים פונקציונאלים, עם מכשירי כושר, הכול ביחד."

טיפ לאורח חיים מאנה

"להחליט מה הכי חשוב לך בחיים ואתה צריך להחליט שאלו החיים שאתה רוצה לחיות, להחזיק את עצמך בידיים, כן לאכול בריא ,התהליך לוקח זמן, אבל זה נותן סיפוק, אתה מסתכל במראה ורואה איך השינוי קורה, והטיפ שלי זה פשוט לקחת את עצמך בידיים, זה החיים, העתיד שלי, וזה מה שאני עושה."

View this post on Instagram

אז מה ההבדל בין דיאטה לאורח חיים? ההבדל הוא עצום ולכן אפרט! דיאטה זה משהו זמני ❌כאשר עושים לפרק זמן ותקופה מוגבלת בזמן. למשל, יש חתונה / קיץ קרב/ סשן צילומים( הרשימה יכולה להיות ארוכה)- הכוונה כאן לאיזשהו אירוע, שלמענו חייבים לרדת במשקל ולהיראות הכי טוב שאפשר. עושים פוש, דיאטה נמרצת, עשיית וויתורים לא הגיוניים אך, כאשר שהאירוע/ תקופה/ whatever נגמר חוזרים למצב הרגיל! כאשר מחליטים שעוברים לאורח חיים בריא ✅, יש צורך להבין שלא מדובר בהחלטה זמנית. אורח החיים לא תלוי פרק זמן, אירוע או סיבה אחרת. אתם כל יום הולכים לשמור על סדר יום! : לקום וללכת לישון באותה שעה, לאכול אוכל נקי ולא מעובד, לכלול ירקות וסיבים על בסיס קבוע, לשמור על שיגרת אימונים ולהקפיד על משטר מים. לא מדובר על דיאטה נמרצת תמידית, אלא שמירה על איזון ♾✔️. ועכשיו, איך זה מתקשר למצב ההסגר הנוכחי? באופן ישיר! נכון המצב הזה הוא זמני! אבל, בדיוק בגלל זה אנחנו צריכים להיות חזקים מספיק ולא להישאב לחוסר סדר הזה. לשמור עד כמה שאפשר על סדר יום ולהקפיד על אותם דברים שציינתי קודם. כאשר המצב הזה יעבור (והוא יעבור), אלה שלא שמרו ולא הקפידו, יהיה להם מאוד מאוד קשה לחזור לשגרה. 🔘כי לרכוש הרגלים רעים לוקח שניה וללא כל מאמץ. בניגוד להרגלים בריאים שנרכשים בעבודה מאוד קשה וזמן ארוך🏆🔘 The only way is Through/ Under Armour 2020 #TheonlywayisThrough @underarmour_israel @fashanga.il @solutionsbank @shamir_pr_ . . . . . . . . :
#מאמןכושר #מאמן #ספורט #ספורטאים #מאמןאישי #מאמןכושראישי #אימוניםאישיים #אימוניםפונקציונלים #קרוספיט #פיטנס #כושר #כושרגופני #חדרכושר #כושרישראל #אימוןכושר #אימוןכושר #מכוןכושר #כושר #ריצה #pain #workout #shredded #gym #competition #hardwork #aesthetics #bodybuilding # #followme

A post shared by Anna Ben Zion✨Fitness Trainer (@annaermbz) on

איך מצליחים לשמור על התמדה באימונים?

"כן יש לי את הידע, למדתי המון בתור אחות בטיפול נמרץ, אני יודעת איך בעצם להגיע למצב של התמדה, זה בסוף הכול עניין של הרגל, אם אנחנו נכריח את עצמנו ונחזיק את עצמנו בידיים במשך החודש הזה- אנחנו ניכנס למסלול, העניין הוא להתחיל, אחרי זה אתה כבר ממשיך, אתה מכניס את עצמך לתלם ואז זה כבר זורם."

הטיפ של אנה למאמנת בתחילת דרכה

"להיות סבלניים, כי זה לוקח הרבה זמן, יש תחרות מאוד גדולה"- לא להישבר."

החלום הגדול של אנה: "היום אני מוכרת, כמובן שהשאיפה תמיד להרחיב את קהל המתאמנים שלי, החלום שלי הוא להעביר סדנאות של אורח חיים בריא ותזונה."

View this post on Instagram

מיתוסים בעולם ה- fitness ! יש מלא מיתוסים, היום אני רוצה להתמקד באחד שהוא לדעתי הנפוץ ביותר, במיוחד בקרב נשים. באימונים שורפים קלוריות ומרזים… לא❗️❗️❗️ זאת אומרת, כן שורפים קלוריות, אבל לא מרזים מזה (הסברתי את המנגנון באחד הפוסטים הראשונים שלי). שום אימון כשלעצמו לא יעזור להוריד את הקילוגרמים המיותרים. מבטיחים לכם בפרסומים : ״האימון שישרוף לך 1000 קלוריות״, ״ האימון שיכווץ לך את הישבן״, ״ האימון שיוריד לך את הצמיג בבטן״ וכ״ו. כל זה תהליך שיווקי טהור. יותר מזה, אימונים עצימים מידי בדופק מאוד גבוה לאנשים שהתחילו להתאמן לא מזמן יכול יותר להזיק מאשר לתרום. אין ירידה במשקל ללא תוכנית תזונה מותאמת ומושכלת, כאשר מלווה כמובן בתוכנית אימונים מותאמת. באילו מיתוסים בעולם הספורט אתם נתקלים הכי הרבה? The only way is Through/ Under Armour 2020 #throughthistogether @underarmour_israel @fashanga.il @solutionsbank @shamir_pr_ @dotan_m @space_ibn

A post shared by Anna Ben Zion✨Fitness Trainer (@annaermbz) on


מותג הספורט: UNDER ARMOUR ISRAEL  | מראיינת: דניאל אשכנזי | צילום: נימרוד כהן, רון שושן, רן אלבליניג, דותן מאור | סטייליסטית ראשית: זיו מאור | איפור: שירה חסן  | שיער: אלעד מאיר |מיקום צילומים: חדר כושר ספייס אבן גבירול תל אביב | משרד יחסי הציבור והפרסום: "שמיר יחסי ציבור", "סולושנס"

אהבת?
Like this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *