fbpx
Like this post

השינוי של גנור חשף אותו לעולם הכושר

מערכת FASHANGA | דניאל אשכנזי | לייף סטייל | פורסם: 15.06.2020


שחף גנור מאמן כושר [23], ממושב רגבה בין נהריה לעכו, למעלה משנה בתחום הכושר. שחף, מאמן אישי בסטודיו שבנהריה ומגוון במקביל עם אימונים באוויר הפתוח בטווח גילאים שונה מהגדול עד הקטן. את תחום הכושר הכיר לפני 10 שנים כשמשקלו עמד על 100 קילו וכאשר החליט לעבור שינוי משמעותי. תפסתי את שחף גנור לשיחה צפופה אחד על אחד. 

View this post on Instagram

האימונים מבחינתי הם חלק בטוח בסדר היום, גם בימים של עבודה מ6 בבוקר עד 11 בלילה, מצאתי את השעה שלי לעשות את הדבר שאני הכי אוהב. אבל לפעמים שאתה נמצא בשגרה וכל דקה חשובה אתה מתמקד הרבה בבסיס ולא מסתכל מעבר ומנסה דברים חדשים . עכשיו זה בדיוק הזמן לנסות דברים חדשים, לשים דגש על החולשות ובנוסף לחזק ולחדד את הדברים שאנחנו טובים בהם , לגלות מחדש את עולם משקל הגוף, להנות כל יום משעה של אירובי שמנקה את הראש מכל הדאגות . לשפר את עצמך מבחינת גמישות,מהירות,כוח . תמיד רצינו זמן לשפר את עצמנו בכל האספקטים וזה בדיוק הזמן לזה! ‏The Only Way is Through | UNDER ARMOUR 2020 #theonlywayisthrough @underarmour_israel

A post shared by Shahaf Ganor Fitness שחף גנור (@shahafganorfitness) on

"החוויה של שחף"

שתף אותי איך עובר עלייך יום הצילומים?
"מגניב, נחמד ומעניין, נראה לי שאני בסדר עם המצלמה, הכול זורם לי".

מתי הבנת שזה התחום שאתה הולך לעסוק בו?
15

View this post on Instagram

‏The Only Way is Through | UNDER ARMOUR 2020 היום אני רוצה לדבר איתכם על ההבדלים בין ״דיאטה״ לבין ״אורח חיים בריא״ . . לפני 10 שנים שנכנסתי לעולם הספורט והדיאטות בתור ילד בן 13 עם משקל של 100 קילו ,ידעתי שכרגע אני נמצא במצב שבו אני אוכל פחות ממה שאני רגיל ובעצם מונע מעצמי המון דברים שאני מאוד אוהב וידעתי שזה דבר זמני שלא ימשך הרבה זמן. . ידעתי שאני לא רוצה רק לרדת במשקל אלא לסגל לעצמי אורח חיים בריא שיהיה נכון ונוח לי להתמיד בו לאורך זמן . . היום שאני מסתכל לעבר המתאמנים והמתאמנות שלי ובכלל לאנשים שרוצים לבצע שינוי תזונתי אני מבין כמה חשובה ההבנה וההסברה שדיאטה היא דבר רגעי שלא יכול להחזיק לטווח ארוך ואורח חיים בריא הוא משהו שאנחנו מסגלים לעצמנו לאורך זמן . . כשאני ניגש לתהליך עם מתאמן/ מתאמנת חדשה אני מסביר לו שכדי שהתהליך יצליח אנחנו צריכים למצוא את הדרך שמתאימה לו , בסופו של דבר אנחנו רוצים לרדת במשקל ולשמור על אורח חיים בריא לאורך זמן. . כשאתם נכנסים לתהליך חדש תנסו למצוא מה שמתאים לאורח החיים שלכם , למשל אם אתם אנשים שנוהגים לנשנש במהלך היום הייתי ממליץ על ארוחות קטנות ומסודרת ולא על ״צום לסירוגין״ אם אתם לא מהאנשים שאוהבים לאכול דברים שנחשבים יותר ״מושחתים״ הייתי ממליץ לא להוריד את זה מהתפריט לגמרי אלא לשלב את זה בצורה נכונה (בעזרת איש מקצוע כמובן ) כי אם נמנע מעצמנו דברים שאנחנו אוהבים לאורך זמן כנראה שנגיע לשבירה . . תרגישו נכון עם התהליך , תקשיבו לגוף שלכם , אתם מכירים את עצמכם הכי טוב! #theonlywayisthrough .

A post shared by Shahaf Ganor Fitness שחף גנור (@shahafganorfitness) on

"סוויץ' חוזר"

בגיל 18 עלה בחזרה במשקל ושוב החליט לעשות סוויץ' ושוב, בפעם השנייה הצליח להשיל מספר קילוגרמים ממשקלו במטרה להתגייס לתפקיד לוחם בצה"ל. גנור המשיך להתאמן גם במהלך השירות הצבאי בשטח ובכול הזדמנות אפשרית. בנוסף, התחיל להעביר אימונים לחיילים שלו. גנור מספר: "ידעתי שכאשר אסיים את השירות הצבאי שלי אלך לעבור קורס אימוני כושר".

איך אתה מצליח להניע את המתאמנים שלך לפעולה?

"הדבר ראשון באימונים אישיים הוא לבנות תכנית אימונים מותאמת למתאמן שעומד מולך. כשאני מאמן אדם חזק שרגיל להתאמן וחשוף לכושר, קל יותר לתת לו תכנית אימונים שהוא יעמוד בה. האתגר האמיתי הוא במתאמנים שיותר מתקשים שפחות מבצעים פעילות גופנית יומיומית. לדוגמה: בן אדם בן 55, שלא עשה פעילות גופנית למעלה מ- 20 שנה, האתגר שלי הוא איך להניע אותו לגרום לו לצאת מהבית לאימון כושר. איך לגרום לו לאהוב את הכושר ולהינות ממנו. זה בעיקר מה שאני מתמקד בו, לתת את הדגשים ולהגיע אותו לנתיב ההצלחה".

View this post on Instagram

היינו בשיא הכושר , אימונים מסודרים , תפריט מאוזן, ואז הגיע הקורונה . איך מצליחים לשמור על אורח חיים בריא ופעיל בתקופת הבידוד ? הנה כמה עוגנים שאני מציב לעצמי בכל יום כדי לעמוד ביעדי הפעילות והתזונה שלי. שגרה מסודרת – הכנת לוז מסודר ליום , בו אני כותב את היעדים שלי ליום . ארוחות , אימון , למידה מעשירה דרך האינטרנט או ספר טוב . כשיש יעדים מסודרים זה נותן לנו את המוטיבציה לעמוד בהם. ארוחות מסודרות ומאוזנות – אנחנו נמצאים בבית לרוב בלי תעסוקה וזה גורם לאכילה מיותרת שמגיעה בעיקר משעמום , לכן אני ממליץ על ארוחות מסודרות ומאוזנות שמתאימות למטרות האישיות שלנו . העשרת הידע שלנו בתחום האימון – בזמן הפנוי בבית אני מעשיר את הידע שלי בתחום הכושר, מחפש טכניקות חדשות , מחקרים, ואימונים שעוד לא עשיתי , האינטרנט מוצף במידע שאנחנו צריכים להשתמש בו כדי לצאת מהתקופה הזאת עם ידע רחב ותחומים שלא מצאנו זמן לגעת בהם . תזכרו זאת רק תקופה ונצא ממנה חזקים יותר וטובים יותר , תשמרו על חיוך ועל אופטימיות ! ‏The Only Way is Through | UNDER ARMOUR 2020 #theonlywayisthrough @underarmour_israel

A post shared by Shahaf Ganor Fitness שחף גנור (@shahafganorfitness) on

"הצלחה של מתאמן – זה הסיפוק"

ספר לי על חוויות משמעותיות שאתה זוכר מהמתאמנים שלך לאורך הדרך

"מתאמן שהצליח לבצע אימון שלא האמין שיצליח. כמו למשל, מתאמן שביצע עליית מתח או נשים שסובלות מכאבי גב וכאבי מפרקים וכעבור זמן אפשר לראות שיפור. הן הופכות להיות יותר גמישות ואת זה אני מעריך. מתאמנים שיודעים שאם הם לא יגיעו לאימון ויתמידו הכאבים יחזרו לצערי. זה מה שנותן לי סיפוק".

"מי שרוצה לעשות שינוי? צריך להתחיל היום לא מחר!"

הבידול של שחף משאר המאמנים שהוא נותן יחס אישי למתאמנים שלו. "זה אופי. מדובר בתקשורת בין אישית. לדעת איך להתייחס לאנשים בסיטואציה מסוימת באותו היום. אם היה יום פחות טוב למתאמן אז לדאוג לו לחוויה עם אימון שעושה לו טוב במטרה לתת לו אנרגיות להמשך היום ולאמן בדרכים שונות שיכניסו את המתאמן למצב רוח טוב".

"ההשראה של שחף"

"אבא שלי הוא הדמות השראה שלי. אדם שאני מאוד מעריך. האופן והדרך שבו הוא מנהל אנשים, היחס שלו כלפיהם והדרך לקחת אחריות בצורה נכונה".

עוד 5 שנים מהיום גנור רוצה להפוך בעצמו לבעלים של מותג ספורט עם רשת סטודיו גדולה.

View this post on Instagram

🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱 יום העצמאות ! חג למדינה האהובה שלנו וכמובן חג המנגלים הנה כמה טיפים לאכול על האש בצורה נכונה ובריאה 👌 1. לא מגיעים רעבים – אוכלים משהו קטן כשעה לפני המפגש וכך מונעים מעצמנו להתמלא משטויות כמו פיתות וסלטים עתירי קלוריות. 2. שתייה מרובה- אם נשתה 2 כוסות מים לפני הארוחה זה יתן לנו תחושה של בטן מלאה ולא נקח מכל הבא ליד. 3. בחירת הבשר- נשאף לבשר עם ערך חלבון גבוהה ואחוז שומן נמוך כמו למשל סינטה, פרגיות וחזה עוף לעומת אנטריקוט קבבים ונקניקיות שבהם יש הרבה יותר שומן וקלוריות 4. הכנת הצלחת – כמו בבית יש סדר מסויים שבו אני מכין לעצמי את הארוחה , קודם כל הבשר (החלבון ) אחכ ירקות (פחמימה דלה ) כמו למשל ירקות מאודים /סלט ירקות. ולאחר מכן במקום שנשאר לנו בצלחת אנחנו מוסיפים פחמימה כמו למשל אורז/תפוח אדמה שהדחיסות הקלורית שלהם הרבה יותר גבוהה מבורקס או פיתה שלא ישביעו אתכם ויגרמו לכם לאכול עוד. אז שיהיה לנו חג עצמאות שמח וטעים ותזכרו עוד מעט חוזרים לשגרה🇮🇱🇮🇱🇮🇱 ‏The Only Way is Through | UNDER ARMOUR 2020 #theonlywayisthrough @underarmour_israel

A post shared by Shahaf Ganor Fitness שחף גנור (@shahafganorfitness) on


מותג הספורט: UNDER ARMOUR ISRAEL  | מראיינת: דניאל אשכנזי | צילום: נימרוד כהן, רון שושן, רן אלבליניג, דותן מאור | סטייליסטית ראשית: זיו מאור | איפור: שירה חסן  | שיער: אלעד מאיר |מיקום צילומים: חדר כושר ספייס אבן גבירול תל אביב | משרד יחסי הציבור והפרסום: "שמיר יחסי ציבור", "בנק הפתרונות"

אהבת?
Like this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

code