fbpx
Like this post

סופרסטיין שם שהוא מותג – מכאן חובת ההוכחה עלייך

מערכת FASHANGA | דניאל אשכנזי | לייף סטייל | 05.05.2020


יובל סופרסטיין,[23], מכפר אורנים השתחרר רק לפני כמעט שנה, וכבר  נכנס כמאמן אמיתי לעולם הכושר, וכנראה שלא בעוד הרבה זמן תשמעו על מותג הספורט החדש על שמו. שם כבר יש: "סופר-סטיין!". "החלום הכי גדול זה מותג ספורט משלי, ולעזור לכמה שיותר אנשים בכול התחומים!" מגיל 17 היה מבלה בחדר כושר, ועצרנו רגע כדי לשאול איך הכול התחיל: "השתדלתי לעשות כמה שיותר סוגים של ספורט : אירובי, דופק גבוה, כוח, זריזות דוגל בלקחת את עצמי לקצה, לעשות דברים שאף פעם לא עשיתי, אני מתחיל כול בוקר עם מדיטציה, שותה הרבה מים, עושה אימונים אישים גם בבית שלי, וגם בחדר כושר.

View this post on Instagram

אם אתם לא מצליחים להגיע או לשמור על גוף חטוב הפוסט הזה הוא בשבילכם👇 – בתור התחלה חשוב להבין שגוף חטוב הוא תוצאה של הרגלים! היום נדבר על מכלול ההרגלים שיעזרו לנו להיות ולהישאר חטובים ומאושרים😁 – מכלול ההרגלים הזה הוא בעצם הלייפסטייל שלנו🤩 – במקרה של חיטוב (ופיתוח גוף בכלל) מכלול ההרגלים יהיה מורכב משלושה פרמטרים עיקריים: 1. תזונה 2. פעילות גופנית 3. שינה – והנה כמה מההרגלים שעזרו לי להגיע למצב שלי היום: – הרגלי תזונה: *לאכול בשעות מסודרות שנוחות לכם על מנת להישאר שבעים במהלך היום. *לאכול כמה שפחות אוכל מעובד ג׳אנק פול למניהם. *לאכול יותר מאכלים מהצומח: ירקות, פירות אגוזים. *לשתות מים כשאתם חושבים שאתם רעבים. – הרגלי פעילות גופנית: **מומלץ להתייעץ עם מאמן מוסמך שיכוון אתכם! *להוריד זמני מנוחות בין תרגילים. *להוסיף אירובי לאימונים שלכם (גם אם אירובי בעצימות נמוכה כמו הליכה!) *להשתמש בשיטות אימון כמו סופרסט שמעלות דופק. – הרגלי שינה: *לישון בלילה! בין 7 ל8 שעות. – מאחל לכולם לייפסטייל בריא לגוף ולנפש🌈 – 📷תודה לצלם התותח @omeriabz ——- The Only Way is Through | UNDER ARMOUR 2020 #TheonlywayisThrough @underarmour_israel

A post shared by 🔺Yuval Superstine | מאמן כושר🔺 (@yuval_superstine) on

והמוטו של סופרסטיין

"כול כישלון זה עוד חוויה בדרך להצלחה, יותר כישלונות אתה לומד יותר!"

איזה סוג אימונים אתה מאמן?
"מאוד אוהב אימונים של משקלי גוף, ודופק גבוה, בעיקר עזרים כמו, חבלים, רצועות בעיקר, אתה יוצא מהאימון סחוט וכול הראש מתנקה, ואתה חייב לנשום, זה לעשות סוג של מדיטציה עם דופק גבוה, לאחרונה אני גם משלב ריקודי ברייק-דאנס".

הטיפים של יובל להתמדה:
"ללכת לאימון, זו המוטיבציה, גם למאמנים יש את הימים שאין כוח, כול מה שרוצים זה לשבת מול הטלוויזיה ולאכול, אנחנו בני אדם, אבל  זה יותר חזק ללכת לאימון דווקא כשלא רוצים, גם מנטלית וגם פיזית, עצם זה שאתה לא רוצה ואתה הולך לאימון אתה עובד על המוח שלך, לעבור פחד או התנגדות, וכן ללכת למכון זה מה שמחזיר לעצמך את הכוח".

View this post on Instagram

דיאטה או אורח חיים🤔 בתרבות של היום הדיאטה היא בעצם משטר תזונה שאנו מקפידים עליו באופן זמני כדי לשנות את מבנה הגוף (יחס שריר – שומן) ואת המראה שלו. לרוב משתמשים בדיאטה כדי להרזות ולהוריד במשקל⬇️ – הבעיה היא שהמונח דיאטה יצא מהקשרו והפך מ״אורח חיים תזונתי״ ל״תפריט תזונה זמני״! וזאת הסיבה שיש כל כך הרבה סוגים של דיאטות ורוב האנשים מחליפים דיאטות כמו גרביים כי הם לא מוצאים את ״האחת״ שהם יצליחו להתמיד בה… – לכן, הדבר הראשון שהייתי ממליץ לעשות הוא להוציא את המונח דיאטה מהלקסיקון ולהכניס אורח חיים תזונתי במקומו👌 – בסופו של דבר אנחנו רוצים לראות תוצאות ובשביל תוצאות אנחנו צריכים התמדה❗️ – אז, הדבר השני שהייתי ממליץ לעשות למצוא את האורח חיים התזונתי שמתאים לכם👉 (בעזרת איש מקצוע או להתייעץ עם מישהו שלמד ועבר את התהליך שאתם רוצים לעבור) רק ככה תוכלו להתמיד! – אל תוותרו על הדברים שאתם אוהבים, פשוט תלמדו למנן את הכמויות של האוכל שלכם, להכניס יותר אוכל בריא ולהוציא את הג׳אנק במידת הצורך👊 – בנימה זאת שיהיה לכולם יום מדהים וסופש מהסרטים🌈 ___________ תודה למלך @omriabz ‏The Only Way is Through | UNDER ARMOUR 2020 #TheonlywayisThrough [email protected]

A post shared by 🔺Yuval Superstine | מאמן כושר🔺 (@yuval_superstine) on

"השפעה על אנשים"

יובל מספר על החשיבות שלו כמאמן:
"לא אכפת לי להשפיע על כמה שיותר אנשים ,דרך אינסטגרם או מהחדר כושר שאני עובד בו, ואולי זה בכלל מישהו שפגשתי ברחוב , אני רוצה לעזור לכמה שיותר אנשים, ככה כמה שיותר יעשו את מה שהם אוהבים, ויביאו את עצמם לרמה שהם יותר יכולים, אז כול העולם יראה יותר טוב, יהיה רעיונות יותר טובים, תהיה יצירתיות."

"המנטליות שבספורט"

"לא צריך להיות מקובעים בספורט אחד, אני  חושב שדווקא צריך כמה שיותר אספקטים של ספורט להכניס לחיים שלך, תעשה גם את הספורט שכיף לך, וגם לדאוג לבריאות שלך, למנן את הדברים שאתה עושה, לספורט יש אספקט פיזי וחזותי: השרירים, הגוף היפה, אבל יש גם מנטליות, ואני מאמין שהמנטליות יותר חשובה, בשביל להגיע למטרות שלך אתה באמת צריך התמדה, אתה צריך כוח רצון , ואתה בדרך לאורח חיים ספורטיבי".

View this post on Instagram

9 ימים לשעון קיץ☀️ אמנם מזג האוויר הפכפך אבל השעון לא משקר! – הקיץ מתקרב מרגע לרגע וזה הזמן המושלם להביט קדימה, להציב מטרות ולצאת לפעולה בכל הכוח💪 – לא לוותר זה שם המשחק, גם כשאני בתקופה של בניית מסת שריר (אימונים בשילוב תזונה במאזן קלורי חיובי) ואין חדר כושר אני לא מוותר! אני מתמיד באימונים ביתיים שמוציאים מעצמי את המיטב👌 – אין זמן לתירוצים⏱ פשוט להתאמן! עולם הכושר מלא בתרגילי משקל גוף שאפשר לעשות בכל מקום ובכל זמן וזאת הזדמנות מצויינת ללמוד! זאת גם הסיבה שאני פה לעזור🤘 – בקרוב אעלה תוכניות אימון ותרגילים שאפשר לעשות מכל מקום אז יש למה לצפות. וכמובן מי שרוצה תוכנית אימונים ביתית מותאמת וליווי אישי אתם מוזמנים לפנות אלי בפרטי. – המשך שבוע חזק ונקי מתירוצים🌈 —————- תודה לתותח📸 @nimco_design ‏The Only Way is Through | UNDER ARMOUR 2020 #TheonlywayisThrough [email protected]

A post shared by 🔺Yuval Superstine | מאמן כושר🔺 (@yuval_superstine) on

המעבר לצמחונות

לאחרונה יובל עבר לאוכל צמחוני, הוא מספר: "בעקבות כמה סרטים מנטפליקס, וכמה ספרים שקראתי, ואני מאמין שכבני אדם אנחנו אנשים צמחוניים, באחד הסרטים שראיתי הבנתי שזה בריא ומונע גם דלקות".

View this post on Instagram

מחר עוברים לשעון קיץ!☀️ – הקיץ מגיע בצעדי ענק! אז לכבוד המאורע הכנתי לכם כמה טיפים שיעזרו לכם להוריד את שכבות השומן העקשניות ביותר שלא מתפנות גם לפני עונה משמעותית שכזו! עונת הרחצה🤩 – שנייה לפני בואו ניישר קו וניפתר מדעות קדומות: אם אמרו לכם שצריך כל היום לאכול סלטים לעשות המון אירובי וכפיפות בטן אז הטעו אתכם. אמנם זה עדיף מכלום אבל גוף החלומות שלכם לא יגיע בדרך הזאת🤷🏽‍♂️ – לעומת זאת, יש כמה טיפים ועקרונות שאם תתמידו בהם מספיק זמן, תוכלו להתחיל לסובב ראשים כבר בקיץ הקרוב 👌 אז בואו נתחיל: 1. הכניסו אימוני כוח לפחות 2 – 3 פעמים בשבוע. 2. שלבו 2 – 3 אימוני אירובי קל במהלך השבוע, כמו הליכה או רכיבה קלה, בעדיפות לימים ללא אימון כוח. 3. החליפו את המאכלים שאתם אוכלים למאכלים מלאים (יותר פחמימות מלאות ושומנים שמלאים בסיבים תזונתיים) ותאכלו יותר פירות וירקות. 4. תאכלו קצת יותר חלבונים ממה שאתם רגילים. – תנו בראש, הגיע הזמן להיות הגיבורים של עצמינו💪 – לייעוץ, בניית תוכנית אימון או ליווי אישי, מוזמנים לפנות אלי בפרטי🤘 – סוף שבוע חזק ורגוע🌈 ———————- תודה למלך @omriabz 📸 The Only Way is Through | UNDER ARMOUR 2020 #TheonlywayisThrough [email protected]

A post shared by 🔺Yuval Superstine | מאמן כושר🔺 (@yuval_superstine) on


מותג הספורט: UNDER ARMOUR ISRAEL  | מראיינת: דניאל אשכנזי | צילום: נימרוד כהן, דותן מאור, עומרי אבוחצירה, בר באייר | סטייליסטית ראשית: זיו מאור | איפור: שירה חסן  | שיער: אלעד מאיר |מיקום צילומים: חדר כושר ספייס אבן גבירול תל אביב | משרד יחסי הציבור והפרסום: "שמיר יחסי ציבור", "בנק הפתרונות"

אהבת?
Like this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *