fbpx
Like this post

בזמן שאתם כאן הייתם עסוקים בשופינג איי.אל, אני ברחתי לחופשה קצרצרה בעיר ציורית, אירופאית קסומה ושלווה, בירת הקיורטוש והקרם שניט, הלא היא בודפשט. אז בודפשט בסטייל!

הרבה זמן לא יצאנו לחופשה זוגית, בן זוגי שיחיה ואני, מצאנו חלון הזדמנויות קצר וככה בספונטני סגרנו מהיום לעוד יומיים, אפילו לספונטנית כמוני זה ספונטני מדי, אבל גיליתי שאפשר בתוך יומיים לארגן הכל מבחינה לוגיסטית, גם כשיש לך 4 בנות

פעם ראשונה, אבל לא אחרונה שלקחנו דירה ב airbandb, בד״כ אנחנו מחובבי המלונות המפנקים, בירור קצר העלה שדרושה משכנתא ובירור קצרצר העלה המון המלצות על דירות מאין אלו, וכשיש לאחותך וגיסי חברים בעלי דירה כזו במרכז של המרכז, ומסתבר שהיא פנויה דווקא בתאריכים המבוקשים, מה אגיד לכם, הרגשתי זה ממש מדוייק!

את החצי המפונק שיכנעתי ברגע שזה הדבר הנכון, עשיתי תחקיר (די) מעמיק בעזרתו האדיבה של אסף גיסי מה כדאי לראות, לאכול, לקנות ואיפה, וזהו…יצאנו!

ארזתי את המינימום ההכרחי מבחינת ביגוד לשמחתי וכיאה לסטייליסטית שכמוני עשיתי שילובים בין הפריטים, כך שלא הרגשתי שחסר לי משהו.

אני יודעת ש בודפשט הוא יעד חם, וההמלצות הן רבות, הכנתי לכן פוסט מרוכז סטייליסטי במיוחד!

לא אקפח אתכן בנות לגבי קניות שוות ובסטייל, חכו בסבלנות לסוף הפוסט 😉

שנתחיל?

את הבוקר הראשון התחלנו בהמלצתם האדיבה של גיסי אסף ואחותי שרי בארוחת בוקר של בייגל אמריקאי עם תוספות, טרי, טעים ובמחיר מצחיק, Budapest bagel שם המקום בודפשט בייגל בפייסבוק

קפה ומיץ תפוזים לקחנו מהקפה הקטן ממול, תענוג!

התחלנו לחרוש את העיר, ברגל כמובן, החצי מתלונן, אני מתעקשת שרק ככה חווים ומכירים את העיר.

הפריטים שעליי: מכנסיים, חולצה ומעיל: מנגו. נעליים: אדידס

בודפשט בסטייל

כמובן שהגענו לכל אתרי החובה, השוק המקורה, הואצי אוצה המפורסם, שבדיוק התחילו את הקמת השוק הצבעוני לכריסמס, איזור הבודה, דרך גשר השלשלאות עם דמויות האריה המפורסמות, מגדל התצפית שמשקיף על בית הפרלמנט ועל כל איזור פשט, תצפית מרהיבה ונוף משגע, ואיך אפשר בלי קונדיטוריית רוזוום המפורסמת בעוגת הקרמשניט, יש אומרים הטעימה בעולם!

אם בקיורטוש חשקה נפשכם אני ממליצה על אלו שבשווקים השונים, מכינים אותם מגולגלים על פחמים, זה אותנטי וטעים!

שוק מקסים ממש בו תוכלו למצוא גם מגוון מבלבל של מרציפן עבודת יד במילויים וציפויים שונים תמצאו ממש בסוף שדרות אנדרשי (השאנז אליזה של בודפשט), מאחורי כיכר הגיבורים.

כן, כל אלו הם מרציפנים! למות כמה שטעים!

החלטנו לקחת סיור בעברית עם מדריך ישראלי, בחרנו בסיור ברובע היהודי, המשלב גרפיטי, סיור באיזורי הבילוי, הברים והמסעדות בעיר וכמובן היסטוריה ובית הכנסת הגדול. הסיור נערך בשעות אחה״צ – ערב, מומלץ מאוד, החברה נקראת בודפשט עם בר, ויש מגוון רחב של סיורים לבחירתכם. קישור לדף הפייסבוק: בודפשט עם בר

מסעדות מומלצות: ויקי ברצלונה, נובו, שהן יחסית יקרות אבל יש מסעדה קטנה באיזור שנקרא ״גושדו״, (ממש קרוב לויקי ברצלונה, שאגב, השף שלה ישראלי), שנקראת 2spagetti, מגישים שם סוגי פסטה ורביולי טריים לבחירתכם במגוון רטבים, יש שני קינוחים: טירמיסו הכי טעים שאכלתם ופנקוטה. טרי, הכי טעים בעולם וזול למות! תודה לאופק המדריך הישראלי על ההמלצות!

ככלל: הרובע היהודי של היום הוא לא הרובע היהודי של הלילה! בערב, הרובע מתעורר לחיים וזהו מרכז הבילויים הססגוני והאולטימטיבי, שלל ברים, מסעדות ומסיבות.

בר אחד ממש מומלץ (שוב בהמלצתו של אופק המדריך הישראלי) כיפי, נעים, יפהפה בעיצוב ומיוחד מאוד בהגשה: Rumpus tiki bar , שווה שווה שווה!

Tiki bar באינסטגרם

״הערבה הבוכייה״, בית הכנסת הגדול, כי אי אפשר בחי קצת קולטורה והיסטוריה 😅

להסתובב בשד׳ אנדרשי בסטייל, אולי בעצם דוסי שיק בסטייל, ותודה לחצי על הסבלנות אין קץ שהפגין לשם שינוי:

הפריטים שעליי: מעיל מנגו, שמלה זארה, חגורה סטראדיווריוס, נעליים עמנואל, כובע H&M

אחרי שאכלנו ושתינו, הגיע הזמן לדבר המעניין באמת: שופינג!

אז תשמעו, כמו שאני חוזרת כמו מנטרה: עדיף לקנות מעט ושווה, פריטים מיוחדים, ייחודיים שכן הכל יש לנו בארץ, ותמיד יש מבצעים וסיילים, אז סעו בכיף ותהנו מהרוגע.

מה שכן, יש לי המלצות:

כמובן הואצי-אוצה המפורסם על חנויותיו ומסעדותיו ועכשיו זה גם הזמן לשוק כריסמס מהמם ביופיו וגודלו.

לגבי קניונים, לכו ל west end, הוא ענק, מטורף בעל 3 קומות ומליון מפלסים, אני הלכתי לאיבוד.

ככלל בחו״ל אני כמעט ולא נכנסת לרשתות כגון זארה ו-H&M, כמעט כל הפריטים הם כמו בארץ והפרשי המחירים לא כאלו משמעותיים.

כן ממליצה להיכנס לרשתות, חנויות ובוטיקים מקומיים!

שתי רשתות מקומיות שהתאהבתי בהן:

״HUMANIC”: רשת של נעליים ותיקים בעיקר מותגים, אבל ממש לא יקר

לאתר של Humanic

והשניה: ״MOHITO” רשת בגדי נשים קלאסיים וגם טרנדיים, אקססוריז, תיקים ונעליים. גם היא רשת לא יקרה, סגנון זארה אבל אחר בכל זאת.

האתר של Mohito

ובבודפשט שולטות חנויות יד שניה ווינטאג׳ האהובות עליי כל כך לאחרונה!

אז יש את רשת Cream המפורסמת והעממית, סניפים שלה פזורים בכל רחבי העיר כמו פטריות אחרי הגשם.

ממליצה על עוד שתי חניות:

הראשונה חנות קטנה ומקסימה, בשם ״ספוטניק שופ״  אפשר למצוא פריטים ממש מיוחדים, קישור לאתר כאן

החנות שהכי הקסימה אותי, קטנה, מעוצבת וכמעט נחבאת, בשם המקסים “Retrock”, פריטי וינטאג׳ מיוחדים ממש, כולל אקססוריז, Retrock באינסטגרם

עד כאן ההמלצות שלי לגבי בודפשט, אין ספק שאחזור לכאן שוב, תודה מיוחדת לאסף גיסי שישב איתי בסבלנות ונתן אינספור המלצות והסברים, בזכותו הרגשתי פחות תיירת 😅

אשמח להערות, הארות, שאלות ותגובות, ועד הפעם הבאה… נשיקות, ורד.

מי אני?

ורד דנוס, סטייליסטית אישית וארגונית: ייעוץ מלתחה/ליווי שופינג מדוייק וחכם. מנחת סדנאות סטיילינג מותאמות קהל יעד.

הפייסבוק שלי כאן

וואו! איזה כיף לך! נראה טיול שווה, עושה חשק <3

בהחלט טיול שווה, אין ספק שאחזור לשם ❤️

2. הילקה הגיב:

כל כך מרשים איך הצלחת לארגן טיול כזה שווה ביומיים עשית לי חשק עז לבקר בבודפסט, וכמובן עם הרבה סטייל..

1. [email protected] הגיב:

תודה יקירה איזה כיף של תגובה! הייתי ממוקדת מטרה והיתה לי עזרה מחברים שהיו לפניי, בתכלס מדובר בעיר קטנה ומקסימה וקל להתמצא, יאללה סעי לשלום ❤️

3. נראה כיף, עשית לי חשק!! 🙂

אם כך, עשיתי את שלי 😁❤️

4. yael הגיב:

איזה כייף. בדיוק התבאסתי משוקי הפשפשים אבל עכשיו אני מבינה שהכל נמצא בחנויות יד שנייה. שומרת את הפוסט (:

1. [email protected] הגיב:

את תעופי על החנויות האלה! כמה אוצרות !