#
17
Like this post

נשים חזקות בספורט יש הרבה, אבל מאמנת כושר כזאת עדיין לא פגשתי. היה לי את העונג והכבוד לראיין את ליאור רינגל.

ספרי לי קצת על עצמך

"אני בת 29, גרה ביבנה. נטורופתית ומאמנת כושר. בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ומערכות ספורט."

 

מה בדיוק את עושה בימינו בתחום הכושר?

"אני מאמנת כושר לנשים, מעבירה אימונים בקבוצות ומתמחה באימוני HIT. בנוסף אני בעלת קליניקה לנטורופתיה וסטודיו לאימונים אישיים. בקרוב פותחת מועדון לכושר ובריאות בשם Unix."

View this post on Instagram

תקשיבי לי, אם היית לוקחת דקה אחת ביום לשאול את עצמך מה נכון לך… אם היית עוצרת לדקה אחת את כל האוטומט הזה ובודקת האם את הולכת אחרי הלב שלך, אחרי מה שאת באמת רוצה, אחרי מה שבאמת חשוב לך… האם את מטפלת בעצמך לעיתים תדירות, האם האימונים שאת עושה משרתים אותך מעבר ל"שריפת קלוריות" , האם האוכל שאת מכניסה לגוף שלך מזין אותו כפי שמגיע לו, האם את שותה מספיק מים… האם את מקיפה את עצמך באנשים שנכונים לך או האם את מתפשרת כי את לא מכירה משהו אחר… האם את זוכרת להתמקד בכאן ועכשיו, כי זה מה שבאמת קורה, והאם את זוכרת לנשום? בתוך שגרת המטלות, המחויבויות, הסטרס, הדרישות של הסביבה… האם יש לך את האדם הזה שמזכיר לך "קחי לך את האויר שאת צריכה", האם קיים מקום כזה שדןאג שאת תקדישי שעה של קודש לעצמך- אם זה מדיטציה, אם זה אימון, אם זה לשבת מול נוף שאת אוהבת או להאזין למוסיקה שעושה לך טוב ואם אפשר עם ספל שתיה חמה ביד… האם מצאת לך את המקום שבו את ממלאה עצמך באנרגיה לה את זקוקה, ומשחרר עבורך את זו שכבר לא משרתת אותך. מצאתי את המקום שלי עם עצמי שמכוון אותי מחדש ומסנכרן אותי עם המקצב הפנימי שלי. את אותו מקום עבור נשים רבות שמגיעות אלי אני משתדלת ליצור אצלי בקליניקה ובסטודיו האישי. המקום הזה הולך וגדל, לאט לאט מקבלת עטיפה חדשה, קורת גג, וחזון. המקום הזה יכניס אליו עוד ועוד נשים שבאמצעות הכוונה נכונה בכל הרבדים, יכירו את המקצב הפנימי שלהן ויגשימו את עצמן… עד אז.. אני ממתינה, נושמת ומחייכת. שבוע של אור 🌟 #findyourlight #Inspiration #Motivatedmode #SuccessQuotes #MotivationalQuotes #alwaysbelieve #innerpeace #AlwaysLearning #Dedication #Ambition #BuildYourEmpire #Leadership #SelfMade #DreamBig #Breath #GoodLife #Mindset #KeepGoing #NeverGiveUp #Entrepreneur #LifeQuotes #StartUpLife

A post shared by leeor ringel (@leeor.ringel.trainer) on

 

מה היית מציעה לבחורה שרוצה להתחיל לעסוק בספורט ולקיים אורח חיים בריא?

"הייתי שואלת אותה קודם כל מה היא אוהבת לעשות מכל העולם הזה שנקרא פיטנס, למה היא הכי התחברה אי פעם. כי למה שהכי מתחברים הכי מצליחים להתמיד. דבר שני זה לייצר מסגרת של מחויבות. למשל- לקבוע עם חברה וללכת איתה באופן קבוע במסגרת האימונים. או להירשם לסטודיו או לחדר כושר שמצא חן בעיניה שיש שם שיעורים או מאמנים שאליהם היא מתחברת. אופציה נוספת היא ליצור קשר עם מאמנת אישית שתלווה אותה באופן צמוד, אבל היא חייבת להתחבר ולאהוב את זה. כי להיכנס לתהליך זה מצריך סבלנות ומשאבים והיא צריכה ליהנות גם מהדרך."

 

מה לדעתך הקשר בין ספורט לאורח חיים בריא?

"מהמקום הכי אישי שלי, כמאמנת כושר ובחורה די קטנה. אני לא מגיעה ממקום חזק או שרואים עלי שאני מאמנת כושר. אני חושבת שלפחות במקרה שלי  אני מאמינה שהפעילות הגופנית גורמת לנשים להרגיש חזקות ועוצמתיות ונוכחות יותר בחיי היום יום שלנו. בתור אישה ועוד יותר שהיא קטנה.  שאת מודעת לפוטנציאל שלך ומצליחה גם לממש אותה זאת תחושה מאוד מספקת וגם מעוררת השראה לכל הסובבות אותך. מספיק שיש מישהי אחת יותר גבוהה ממך והיא פחות פעילה, והיא רואה מישהי קטנה ממנה וחזקה ממנה היא אומרת לעצמה וואו אז גם אני מסוגלת. אז את ישר הופכת להשראה לסביבה שלך וכך את מעבירה את זה הלאה."

 

איך את מתמודדת עם הקשיים בשמירה על אורח חיים בריא?

"זה מאוד תלוי באיזה תקופה אתה שואל אותי, ואני מאמינה וחיה ככה. יש תקופות שיש מטרה מול העיניים, שזה יכול להיות אירוע או פרויקט צילום, כשאני מפוקסת על המטרה שום דבר לא יזיז אותי מהמטרה. זה דורש אימון של שריר כוח הרצון וזה לוקח קצת זמן לעבוד על השריר הזה אבל עם תרגול והבנה שזה לטובת השגת המטרה שלך זה הופך לקל יותר. אם אתה שואל אותי את זה בתקופה פחות ממוקדת אז פחות אכפת לי, אני אהיה בעניין של לשמור על גוף פעיל ותזונה מאוזנת. אני מצאתי עבורי את התבנית שמתאימה לי שפחות או יותר כל רבעון אני מתנהלת קצת אחרת. רבעון אחד אני מקפידה מאוד ורבעון אחר פחות, וככה אני נשארת שפויה. אני ממליצה לחלק את השנה לתקופות ולהחליט מתי את בפוקוס ומתי לשחרר. להיות בפוקוס סביב אירוע וכל שאר הזמן לשחרר קצת."

מה את לובשת ביום-יום?

"אני חייבת להגיד שבגדי הספורט שמהווים בערך 80 אחוז מהארון שלי הפכו גם לקז'ואל, ככה אני מורידה לעצמי את התירוץ של "אין לי כוח להתאמן". אני חיה באוטו, וככה לכל מקום שאני נוסעת אני יכולה לוודא ביצוע של האימון שאני רוצה לבצע, כי אני כבר לבושה עם בגדי ספורט ונעלי ספורט. מי שלא לבושה ככה ביום יום, אני מציעה לשים שקית עם זוג אחד של נעלי ספורט ובגדי ספורט ולא בתא המטען אלא במושב לידה.  ככה שהיא מסיימת את יום העבודה היא לא צריכה לעלות הביתה ולהתארגן לאימון. לפני שאת עוברת בבית את נכנסת ישר לחדר הכושר תעשי את האימון ואז תחזרי הביתה למקלחת החמה."

 

ממה בנוי התפריט שלך?

"זה שוב תלוי על איזה תקופה אתה מדבר. גם בתקופות שאני לא מחויבת לתהליך- אני תמיד אקפיד על צריכת חלבון נאותה לכל אורך היום. זה משהו שמצאתי שעוזר לי להישאר חזקה ומאוזנת מבחינת תחושת רעב-שובע. אני לא אעבור יום שאין לי בו ירקות. סלטים, מבושלים במרק או מאודים בתנור אני חייבת את הירק כמה שיותר ביום, אני מאוד אוהבת. בתקופות של תפריט אני אבחר בפחמימות מורכבות כמו שיבולת שועל, בטטה ודגנים מלאים. בתקופה שלא בתפריט אני יכולה גם לאכול קרואסון, כי פחות אכפת לי. אז זה משתנה בהתאם לרבעון שאני נמצאת בו."

 

מה סדר היום שלך?

"אני לא טיפוס של בוקר ואף על פי כן אני קמה ב7 או קצת לפני. היום שלי מתחיל באימונים אישיים שמתחילים בסביבות השעה 8 בבוקר עד סביבות השעה 12 בערך. זה יכול להיות גם טיפול בקליניקה. לאחר מכן בצהריים אני הולכת להתאמן ואז לאכול ארוחת צהריים ואז לנוח או לפגוש חברה בבית קפה.  אחה"צ לפעמים ייכנס אימון נוסף אירובי לעצמי, ואז אני מעבירה אימוני ערב בין 18:00 ל22:00 .  ויכולים להיות טיפולים נוספים של נטורופתיה במהלך היום."

 איזה אימון הוא האהוב עלייך ביותר ולמה דווקא הוא?

"יש שני אימונים שאני מאוד אוהבת ויש אימון אחד שאני לא סובלת. האימונים שאני אוהבת: 1. אימון כוח כנגד מכונות בחדר כושר או משקולות חופשיות בבוקס אני מאוד מאוד אוהבת. 2. כל וריאציה של יוגה. אני מאמינה שגוף חזק רוקד על שני האימונים האלה בצורה די בסיסית, זה בעייני גוף מאוזן. גוף שיודע לעשות יוגה ויודע להרים משקל. האימון שאני לא סובלת אבל אני מאמינה שיש בו צורך כי אנחנו שואפים לבריאות כמה שיותר. יש אנשים שמכורים לזה ואני לא מבינה איך, זה ריצה. אני לא סובלת ריצה אבל אני מוצאת את עצמי עושה את זה, ואם לא ריצה אז יש לי גם אופני ספינינג בבית. אז אני עושה כי אני מאמינה שזה חשוב למערכת סיבולת הלב ריאה ולשמור עליה בריאה, מתפקדת וחזקה."

 

איזה מכשיר כושר היית לוקחת לאי בודד?

"לא הייתי לוקחת שום מכשיר כושר הייתי לוקחת מכשיר שינגן מוזיקה. הגוף שלנו היא מערכת ההפעלה הכי מיוחדת שאפשר לעשות איתה הכל. רק תתאים לזה קצב ומוזיקה ויש לך אימון, אתה לא צריך כלום מעבר לזה. השורה התחתונה זה שאין תירוצים, יש לך גוף לכי תפעילי אותו.

 

היכן את רואה את עצמך בעוד 5 שנים?

"מובילה קהילה ענקית של נשים בישראל לבחירות נכונות שיהפכו אותם למאושרות יותר ונכונות יותר לעצמן. כי אישה שהיא נכונה יותר לעצמה משפיעה על כל הסביבה, ופתאום הכל מסתדר לך בחיים. אז להוביל את זה דרך הגוף ודרך התנועה וסביב בחירות נכונות של אוכל, ידע של קבלת החלטות נכונות. שאת נכונה לעצמך  בד"כ מתקיים המשפט "It all falls in place".

משפט מוטיבציה שמלווה אותך?

"שום דבר לא קורה באזור הנוחות"- כלומר אם את רוצה להשיג משהו זה יהיה אך ורק מחוץ לאזור הנוח והקל.

"תביני שאת מיוחדת"-  תביני שמה שטוב לך זה מה שחשוב. הצלחה ודרך של מישהי אחרת זאת לא בהכרח הדרך שאת צריכה לעבור. תדעי לתפור לעצמך את החליפה האישית שלך ואת הדרך האישית שלך להגשים את עצמך. שהתובנה הזאת נכנסת כמו שצריך פנימה החיים נראים אחרת.

 

תודה רבה לליאור שהסכימה להתראיין עבורנו, ולתת לנו טעימה קטנה מהעולם שלה והמון השראה לחיות בצורה בריאה ונכונה יותר. אני ממליץ לכל אחד ואחת לעקוב אחריה ברשתות החברתיות כי זה רק קצה קרחון ההשראה והמוטיבציה שהיא מפיצה. 

לעמוד הפייסבוק שלה לחצו כאן.
לעמוד האינסטגרם שלה לחצו כאן.

 

אם אהבתם את הכתבה לחצו על ה  שבתחתית העמוד, וממליץ גם ללחוץ על   שנמצא בראש העמוד ע"מ להיות מעודכנים תמיד בעליית הכתבות החדשות.

מוזמנים לרשום כאן פידבקים וגם לעקוב אחרי הבלוג, בעמוד הפייסבוק ובעמוד האינסטגרם, כך תדעו ראשונים על עליה של כתבות חדשות ותקבלו טיפים נוספים.

 

אהבת?
Like this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *