#
17
#
18452
Like this post

לאכול בריא זאת לא משימה קלה בכלל (אפליקציות שעוזרות כאן), אחת הדרכים לקבל השראה ומוטיבציה להמשיך ולאכול בריא ונכון היא לגוון באוכל כמה שאפשר וכך לעולם לא משתעממים. ריכזתי לכם את חשבונות האינסטגרם המובילים בתחום האוכל הבריא.

 

EatFit-the healty way

העמוד הישראלי היחיד ברשימה הוא של אלמוג חיים. "מאמנת לאורח חיים בריא, סדנאות בישול וליווי אישי".
אפשר לראות בצורה יפה ופשוטה (ובעברית כמובן!) את האפשרויות הרבות של אוכל בריא וכמה קל להכין אותו. התמונות מלוות בהוראות הכנה מפורטות והכל נראה טעים במיוחד!

לעמוד לחצו כאן.

View this post on Instagram

פסטוש פסטוש פסטוש. מצרכים- חבילת פסטה ברילה- חיטת דורום מלאה. 6 כפות שמן זית איכותי 15 עגבניות שרי חתוכות לרבעים 4-5 עגבניות מיובשות- לא חובה 10 זיתי קלמנטה חתוכים לטבעות 5 שיני שום פרוסות פלפל שחור גרוס עבה- לפי הטעם פלפל צ'ילי גרוס מלח אופן ההכנה- 1. מרתיחים את הפסטה לפי ההוראות על האריזה. 2. בינתיים במחבת על אש נמוכה שמים שמן זית ושום ביחד- חשוב לא לחמם את המחבת לפני אלא לשים על מחבת קרה ואז להדליק את האש. 3. כשמחילים לשמוע פיצפוצים ✨מהשום מוסיפים עגבניות שרי- עדיין על אש נמוכה. מבשלים כ-10 דקות תוך ערבוב מידי פעם בעזרת כף עץ על מנת שיוציאו את הנוזלים ויעשירו את הרוטב. 4. מוסיפים עגבניות מיובשות וזיתים ומבשלים כ-2 דקות נוספות. 5. מוסיפים את הפסטה בהדרגה ומערבבים בעזרת שתי כפות עץ, מתבלים בפלפל שחור, פלפל צ'ילי ומלח ובתאבון. שמן זית הוא בסיס מעולה לרוטב איכותי, אפשר לשנות כמעט את כל המרכיבים וליצור המון סוגי רטבים. אפשר להוסיף פלפל ירוק חריף, פלפל אדום חריף, בזיליקום, אגוזי מלך, סוגי זיתים שונים, קוביות חציל בטטה אפויים ועוד המון תוספות כאהבת נפשכם! ספרו לי איך יצא 😉

A post shared by EatFit (@eatfit_thehealtyway) on

View this post on Instagram

קרפ כוסמין חלומי מתכון (כ-6 יחידות) כוס קמח כוסמין מלא כוס חלב- אפשר סויה שקדים ביצה רבע כוס סירופ אגבה אופן ההכנה- 1. בקערה מערבבים בעזרת מטרפה תחילה את הנוזלים ואז מוסיפים בהדרגה את הקמח על מנת שלא יהיו גושים. 2. מחממים מחבת טפלון- ללא שמן בכלל, עדיפות למחבת ללא שוליים. 3. בעזרת מצקת יוצקים למרכז המחבת ובתנועות סיבוביות בעזרת תחתית המצקת משטחים את הבלילה ו"פורשים" אותה על כל המחבת. 4. כשאר מתחילות להיווצר נקודות חומות הופכים לחצי דקה נוספת ומעבירים לצלחת. המלצות למילוי ✌️ גביע גבינה לבנה (250 גרם) 4 כפות סירופ אגבה כף פולי קקאו גרוסים כף שקדים פרוסים (גפרור) לערבב הכל בקערה להנות מקרפ ללא רגשות אשם:) לא דיאטה • אורח חיים 💚 אלמוג חיים | EatFit | מאמנת לאורח חיים בריא | סדנאות בישול | ליווי אישי | 054-4644417

A post shared by EatFit (@eatfit_thehealtyway) on

 

Fitmencook

kevin curry הוא בעל עמוד האינסטגרם, יו טיוב ואתר בין המצליחים בתחום האוכל. בכל הפלטפורמות ישנם סירטונים ותמונות רבות של אוכל ורובם עם מתכונים. קווין הוציא גם ספר מתכונים (באנגלית) וכך הוא מנחה את קהל העוקבים שלו באכילה נכונה ובריאה. בכמות האדירה של הפוסטים שהוא מעלה באופן תדיר אין סיכוי שלא תמצאו מאכל שתתחברו אליו ותתפתו להכין בעצמכם.

View this post on Instagram

Who’s buying these 5 ingredients to make my cheesesteak & avocado quesadilla?! TIP: use avocado instead of a ton of cheese to make the quesadilla creamier. Easy way to incorporate a heart-healthy fat into your diet! Vegetarian SWAP – use portobello mushroom instead of steak. Recipe on FitMenCook.com. Tag someone who could go for this! Boom. (traducción abajo) — Quien va a comprar estes 5 ingredientes para hacer mi quesadilla de bistec y aguacate?! CONSEJO: usar aguacate en vez de mucho queso para hacer la quesadilla más cremosa. También es una manera sencilla incorporar una grasa saludable! CAMBIO Vegetariano: usar camarones portobello en vez de bistec. Receta en FitMenCook.com. Etiqueta a alguien que le gustaría esta receta! Bum.

A post shared by Kevin Curry (@fitmencook) on

 

 

fithealthyrecipes

חשבון האינסטגרם בעל מספר העוקבים הגבוהה ביותר בתחום (2.6 מיליון), וקרוב ל4000 פוסטים שונים שרובם מאכלים שונים ומגוונים.
בשר, דגים, פירות, ירקות. ראשונות, עיקריות, קינוחים.  בקיצור הכל. כל מה שתרצו אתם תמצאו שם. פשוט תעקבו אחרי החשבון הזה ותקבלו רעיונות חדשים באופן יומיומי.

View this post on Instagram

🍋🍗 Grilled Lemon Chicken By @zestmylemon ~ 1 lb. boneless chicken breast Juice of 1 lemon 1/2 cup extra virgin olive oil 1/2 tsp. salt 1/4 tsp. ground black pepper 1/4 tsp. garlic powder Add lemon juice, olive oil, salt, pepper and garlic powder to a shallow bowl. Beat vigorously with a fork to combine into a dressing. Cut each breast in half to make 4 even pieces about 1/2 inch thick. Add the chicken to the dressing and let marinate for at least 20 mins. flipping half way through. Grill 5-7 minutes each side or bake on 400F for 25-30 mins. flipping half way through or until golden brown. . 🍅🧀 Parmesan Tomato. Cut a large tomato in half, place each half onto baking sheet cut side up. Sprinkle with salt and pepper, then top with bread crumbs and Parmesan cheese. Drizzle with olive oil and bake for 20 mins. on 400 until cheese gets melted and golden.

A post shared by Fit Healthy Recipes (@fithealthyrecipes) on

View this post on Instagram

Zucchini Lasagna Roll Ups ~ Zucchini slices rolled up around a delicious ricotta filling, baked in tomato sauce and topped with cheese. A healthier, low carb option that's not only delicious, but also very easy and quick to make. By @diethood ~ 2 to 3 firm zucchini, sliced lengthwise, 1/4-inch thick (you will need 12 slices) 1 bag (10 ounces) baby spinach 1 1/2 cups fat free ricotta cheese 1/2 cup finely grated Parmesan cheese 1 egg, lightly beaten 2 to 3 cloves garlic, minced 1/2 teaspoon Italian seasoning salt and fresh ground pepper, to taste 2 cups tomato sauce/marinara sauce 3/4 cup shredded Part-Skim Mozzarella Cheese 2 tablespoons thinly sliced fresh basil Instructions Preheat oven to 350F. Spread 1/2 cup marinara sauce on the bottom of a 9 x 9-inch baking dish. Set aside. Slice the zucchini, lay them flat on a baking sheet or any other flat surface, sprinkle with salt, and set aside for 15 minutes. Spray a skillet with cooking spray and set over medium heat. Add spinach to the skillet and cook for 2 minutes, or until wilted. Remove spinach from skillet and let cool for a couple minutes. In a medium bowl, combine prepared baby spinach, ricotta, Parmesan, egg, garlic, Italian seasoning, salt, and pepper; mix until thoroughly combined. Lay out the slices of zucchini on a cutting board (or any other working surface), wipe them down, and place a spoonful of the ricotta mixture on top of each zucchini slice. Roll up and transfer to the prepared baking dish, seam-side down. Repeat with remaining zucchini and ricotta mixture. Spoon marinara on top of the zucchini, and sprinkle all over with mozzarella cheese. Bake for 25 to 30 minutes, or until bubbly and the zucchini is tender. Garnish with basil ribbons. Serve.

A post shared by Fit Healthy Recipes (@fithealthyrecipes) on

אם אהבתם את הכתבה לחצו על ה  שבתחתית העמוד, וממליץ גם ללחוץ על   שנמצא בראש העמוד ע"מ להיות מעודכנים תמיד בעליית הכתבות החדשות.

מוזמנים לרשום כאן פידבקים וגם לעקוב אחרי הבלוג, בעמוד הפייסבוק ובעמוד האינסטגרם, כך תדעו ראשונים על עליה של כתבות חדשות ותקבלו טיפים נוספים.

 

 

אהבת?
Like this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *