JELIXIR מציעה מוצרי קוסמטיקה איכותיים בהתאמה אישית ומביאה בשורה חדשה לשגרת הטיפוח הביתית של כולנו.
ב-JELIXIR כבר הבינו שלכל אחת יש עור עם צרכים שונים, הדורש טיפול ייחודי ומותאם עבורו. מתחילים בשאלון מעמיק המתבצע אונליין באתר, ובהתאם לתשובות החברה בונה עבורנו את הקרמים והבוסטרים הנכונים. סדרת מוצרי JELIXIR כוללת קרמים בסיס עשירים ומזינים אליהם מוסיפים סרום-בוסטרים וביחד נוצר קרם פנים משודרג ומותאם אישית לכל אחת ואחד.
השקת JELIXIR
עירית מירון, מנכ"לית נובמבר יחסי ציבור, שמאז סוף 2020 מלווה את JELIXIR בדרכה להשקה, מספרת:
לJELIXIR אג'נדה ברורה של דאגה לאיכות הסביבה. כל הקרמים והבוסטרים הם נושאי תו וגאן פרנדלי, מכילים גם רכיבים אורגניים, לא נוסו על בעלי חיים, לא מכילים רכיבים מן החי, ללא תוספת ריח, ללא פאראבנים, ללא סולפטים, ללא שמן מינרלי, תוצרת כחול לבן ומיוצרים בישראל.
את כל הערכים האלה, שאליהם אנחנו מאד מתחברות, קיבלנו בתחילת הדרך וביחד עם בעלי החברה הובלנו מספר מהלכים על מנת להעביר ולהפיץ את הבשורה של המותג הישראלי החדש! בואו תראו מה עשינו ביחד:
פריצה
התחלנו עם חשיפה ראשונה ורחבה של המותג בישראל לעיתונאיות הטיפוח במדורי הצרכנות והלייפסטייל. מוצרי המותג קבלו חוות דעת מצוינות בכל מדורי הטיפוח הגדולים: מאקו, וואלה, ידיעות אחרונות, לאישה, את, ישראל היום, ועוד ועוד.
חשיפה
קדמו פעילות עם מגוון רחב של משפיעניות רשת ומפורסמות לפעילות של חשיפת המותג באינסטגרם.

יצירת אמון
קידום וניהול פעילות פרזנטורית לקמפיין הדיגיטל עם השחקנית המופלאה נטע גרטי. במסגרת הקמפיין צולמו 2 סרטוני רשת שבימים אלה עלו לאוויר, בשילוב קידום ברשתות החברתיות ובכתבות יחסי ציבור במדורי הרכילות והטיפוח.
יצירת קשר עמוק
יצרנו פעילות משפיעניות ביוטי וטיפוח לחשיפת שיגרת הטיפוח שלהן בסרטוני IGTV שפורסמו בעמודי האינסטגרם שלהן. בין המשפיעניות: אסיה שיק, לנה בבולצ'ק, מיכל פורטמן ועוד.
הנעה לפעולה
שלבנו קמפיין קהילות פייסבוק עם קבוצת הפייסבוק הגדולה טיפוח ויופי וכל המסביב המונה למעלה מ-70 אלף חברות קהילה. חברות הקהילה קיבלו קוד קופון הנחה ייחודי רק עבורן.
