(תמונה מתוך Instagram / @chloe)
אחרי תיק המרמונט של "GUCCI" ותיק המונוגרמה של "Yves Saint Laurent" – תפתחו את קופת החזרזיר, תפנו מקום בארון ותגידו שלום לתיק החדש של "Chloe"…
>> לעמוד האינסטגרם של "GUCCI"
>> לעמוד האינסטגרם של "Chloe"
טרנד הלוגואים תפס תאוצה בשנתיים האחרונות ונראה כי אם אין עליך לוגו – אתה לא קיים.
ככל שעובר הזמן עוד ועוד בתי אופנה מקבלים את הגזרה ולוקחים חלק בחגיגה הממותגת ועכשיו גם "Chloe" מצטרף לבתי האופנה שהביאו לעולם בעונות האחרונות את תיקי הלוגו.
View this post on Instagram
Friday mood level 100 today because ☀️☀️ annonce | outfit gifted by @byic.dk ✨
תיקי ה-C החדשים של "Chloe", הפכו לאחרונה לאובססיה ויש כאלה שגם הכריזו עליהם כתיקי ה"איט" הבאים.
תיקי קולקציית אביב-קיץ 2019 של "Chloe" מגיעים עם האות הראשונה של המותג עשויה מתכת זהובה בחזית – חגיגה לעיניים ובעיקר – צירוף מקרים מדהים לסמיכות שבה עשו בדיוק את אותו הדבר גם בבית האופנה "Celine".
עוד טרנד שממשיך גם לקיץ הוא דמוי עור הקרוקודיל ויחד איתו ימשיך גם טרנד הפאוץ' שמסרב להיעלם.
התיק תפס תאוצה בשבועות האחרונים בעקבות שבועות האופנה והיה הבחירה המועדפת של לא מעט מובילות ומשפיעות בתחום האופנה.
View this post on Instagram
שיטוט קצר באינסטגרם ושימוש בהאשטג #ChloeGirls יראה לכן מה אתן מפספסות ובעיקר – איך לעשות את זה נכון.
המחירים נעים בין 914$ (3,330₪) לפאוץ' הקטן ביותר ועד ל-1970$ (7,200₪) לתיק היוקרתי ביותר.
אז אם אתן נושמות וחיות אופנה וטרנדים ואם אתן מוכנות להיפרד מסכום כסף שיכול להעניק לכן את החופשה הבאה שלכן – התיק החדש של "Chloe" קורא לכן.