fbpx
Like this post

אז שלום, אני ברנדה ולמרות ששמעתי המון "מה? את מדברת שטויות", אני לא מרוצה מהמשקל שלי. יחסית לעצמי, שקלתי יותר מהממוצע והחלטתי לעשות שינוי.

לפני שבדקתי על מליוני הדיאטות שקיימות- החלטתי להציב לעצמי יעד: 10 קילו.

חקרתי ומצאתי, בהמלצת חברה ובהמלצת הפייסבוק את "דיאטת 17 הימים"- שזו דיאטה שכוללת ארבעה מחזורים, בכל אחד מהם מרחיבים טיפה את התפריט והמחזור הראשון מבטיח לנו בפה מלא שאם נעקוב אחר כל ההוראות, נרד לפחות 5 קילו ב17 הימים הראשונים. נשמע מפתה נכון ?

אך הבעיה היא, שחוקי המחזור הראשון דורשים להוריד מהתפריט כל דבר שכולל פחמימה וכל דבר שכולל סוכר. אמנם היא מציעה תחליפים כמו סילאן, ושופעת תפריטים יומיים שיגרמו לכן ולכם להישאר שבעים, אך לי- היא פחות התאימה. ניסיתי פעמיים ובפעם השנייה הצלחתי להחזיק שבוע שלם, עד שכבר הרגשתי רעבה בצורה חריגה לחלוטין.

אז שוב שלום, אני ברנדה ואני לא אוכלת פירות וירקות. וגם לא אוכל מחומם. וגם לא אוכל מקופסאות שימורים, כזו אני- מפונקת. ובתור סטודנטית שגם עובדת במכללה ונמצאת בה לפחות 12 שעות ביום, לא הצלחתי למצוא לעצמי אוכל שפוי.

אבל לא נכנעתי, הבנתי שאני יכולה לעמוד ביעד שלי, המטרה החדשה הייתה למצוא דיאטה שמתאימה לי. אז אימצתי כמה חוקים מדיאטת 17 הימים, הפחתתי משמעותית בפחמימות והקפדתי לאכול יוגורט במקום מתוקים ולהוריד כמה שיותר בנשנושים ובחטיפים. החלטתי שאני יכולה לאכול הכול, פשוט במידה הנכונה. דאגתי לאכול 3 ארוחות ביום, כמו שמומלץ בכל אתר בריאותי שמכבד את עצמו ופשוט הקפדתי- שבין לבין- לא יהיו שטויות ופיתויים שלא תורמים לתחושת השובע ובתכלס, סתם משמינים.

היום, 3 שבועות אחרי ההחלטה הגורלית- אני כבר 5 קילו פחות ומקבלת בברכה את מידה 36 אל ארוני.

אז קבלו את חמשת החוקים לעושת דיאטה מתחילה:

  1. תציבי לעצמך יעד נורמטיבי ובמידה ואת לא בטוחה, דאגי להתייעץ עם רופא\דיאטנית.
  2. לא להרעיב את עצמך- כשהגוף לא מקבל אוכל, הוא נכנס ל"מצב חירום" וזה לא בריא וגם תכלס, לא מרזה. דמייני רכב שלא מקבל דלק, לא יהיה לך כוח לשום דבר.
  3. כמו שלא כל בגד מתאים לכל עונה- לא כל דיאטה מתאימה לכל אחת. תחקרי, קחי את הזמן, תתנסי ומצאי את הדיאטה שהכי מתאימה לך- לא בכוח ולא בסבל.
  4. אל תוותרי לגמרי על ההנאות הקטנות. את מתה על פיצה? פעם ב.. 2 משולשים לא יהרגו אותך. גלידה זו החולשה שלך? לכי על זה. כשמאכל נהיה אסור לחלוטין, אנחנו רק משתוקקות אליו יותר והסיכוי שנישבר גבוה יותר. פשוט שלטו בכמויות.
  5. תעשי את זה רק למען עצמך. בסופו של יום, את צריכה לחיות ולאהוב את עצמך, אם הדיאטה הזו באה רק כי מישהו העיר לך או כי יושבים לך על הראש, היא לא שווה את זה. כל עוד את מסתכלת במראה ומרוצה- אין שום צורך לשנות את עצמך.

 בהצלחה 🙂 

ובינתיים, מוזמנים לעקוב אחרי העמודים שלי:

FacebookBrenda Lisa Azeretzky

Instagram- Brendaaze

אהבת?
Like this post

2 תגובות ל“מיומנה של בחורה בדיאטה

  1. נטליה הגיב:

    מזדהה עם כל מילה כבר עברתי הכל ותמיד נשברתי… עכשיו התחלתי פחות או יותר בדרך שלך, נראה לאן זה מוביל. ולדעתי צריך להוסיף סעיף נוסף- כושר ואם לא ריצות אז פילאטיס, מחטב ועוזר לגמישות

  2. Pnina Halael הגיב:

    ברנדה יקירתי את צודקת 👍 כאשר מתחילים דיאטה זה צריך להיות בשבילך כי את מרגישה לא טוב עם עצמך ולא בשביל אף אחד 🤔

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

[bsa_pro_ad_space id=7][bsa_pro_ad_space id=8]