#
Like this post

אם יש יעד שתמיד היה החלום שלי להגיע אליו הוא ללא ספק פריז.
עיר האורות, עיר האהבה. החל מהריחות של המאפים כשמתהלכים ברחוב ועד לשאנז אליזה – מרכז השופינג הכי מטורף שיצא לי להיות בו עד כה.
היינו בפריז חמישה ימים וארבעה לילות. הטיסה שלנו הייתה בשעה 19:00 בערב לכן יצא שנחתנו לאחר חצות.
לצערי הטיול שלי ושל מאי התחיל ברגל שמאל. בעל המלון שהיינו צריכות לעשות צ'ק אין לא הסכים לקבל אותנו. הראינו לו את ההזמנה , הסברתי לו בצורה הכי יפה ששילמנו על הלילה הזה והזכרנו באתר שדרכו הזמנו שאנחנו נגיע לאחר חצות.
הוא סירב בכל תוקף , צעק ואמר שאין לו שום חדר להביא לנו ושזו בעיה שלנו.
בלית ברירה יצאנו מהמלון, חשוך ומפחיד שתי בחורות בארץ שאנחנו לא מכירות, מסתובבות עם המזוודה ומחפשות מלון לישון בו. אחרי בערך ארבעה בתי מלון שונים מצאנו מלון שהסכים לארח אותנו רק ללילה אחד, ביום למחרת קמנו וחזרנו למלון הקודם- שוב בלית ברירה הרי כבר שילמנו לו על כל השבוע והשתדלנו שלא לתת לפחד להרוס לנו את הטיול.

DAY NUMBER ONE#
ביום הראשון קמנו ופתחנו את הבוקר בבית קפה חמוד ממש מול מוזיאון הלובר (Louvre)
כמובן שבתום הארוחה כשמאי ואני ערניות נכנסו למוזיאון. תוכלו למצוא בלובר שלל יצירות צרפתיות כמו למשל יצירות של הרנסנס, ציור ופיסול איטלקי, עתיקות ממצרים ועוד ועוד ועוד. המוזיאון באמת באמת גדול לכן לא הספקנו לראות הכל. במוזיאון תוכלו גם למצוא מרכז קניות ומסעדה שנמצאת ממש ממול לכניסה.

Maison et Objet Paris: Find out why you can't miss maison et objet 2018! | www.delightfull.eu/blog

DAY NUMBER TWO#
הו שאנז אליזה! (Champs-Élysées)
כל כך חיכיתי לרגע הזה שאוכל להתהלך ברחובות השאנז אליזה ולמרוח את העיניים שלי בשדרת המותגים המושלמת הזו. כמובן שבאמצע מסע הקניות עצרנו וישבנו לאכול פסטה עם מלא מלא פרמזן ויין טוב, ומייד המשכנו במסע.

בסוף שדרת השאנז, כמובן שמצאנו את שער הניצחון .
תוכלו למצוא באזור גם מוזאונים, גנים ואתרים היסטוריים.

DAY NUMBER THREE#
ביום שבת היו די הרבה הפגנות עקב יוקר המחייה בפריז, לכן העדפנו להשתמש במטרו ולהתרחק מהאזור המרכזי שבו שהינו, למי שעוד לא ניחשה כמובן שביום הזה נסענו לדיסנילנד.
המקום הכי ענק ועם זאת הכי קסום שיצא לי להיות בו. אומם היינו בו רק יום אחד והפסדנו הרבה אטרקציות אבל את העיקר ראיתי ללא ספק. התהלוכות של דמויות דיסני הסטים והמתקנים וכמובן שחיכיתי עד שיחשיך כדי לראות את המופע האור קולי שהשתרע לאורך כל הממלכה.

DAY NUMBER FOUR#
הדובדבן שבקצפת – האייפל.
שמרנו את הביקור במגדל אייפל ליום האחרון מהסיבה הפשוטה שביום האחרון שלנו לטיול אנחנו רוצות לעלות לתצפית ולראות את כל היופי של פריז מלמעלה.
אז עלינו למעלה והיופי של פריז כל כך  כל כך יפה, ירדנו מהאייפל ועשינו סיור עם רכב מושכר ברחבי פריז.
כמובן שלא וויתרנו ועלינו שוב על האייפל בלילה כי בלילה כל המגדל מואר ומנצנץ ופשוט אי אפשר לוותר על זה.

DAY NUMBER FIVE#
היום אנחנו נפרדות מפריז, יום קצר ואין הרבה זמן לפניי הטיסה. אבל נסענו לבקר בגלרי לה פאייה ,
קניון ענק של מותגים. מומלץ מאוד. חזרתי עם המון מתנות לאהובים שלי.