#
1
#
4675
Like this post

היי אהובות💖

כמעט כל אחת שחיה בישראל חווה לפעמים ימי שיער לא טובים בגלל מזג האוויר החם והלח או באופן כללי כתוצאה מהחלקות, מחליקים וצביעות. השיער עלול להראות יבש, נפוח, עם קצוות מפוצלים וחסר ברק.. אם זה המצב שלך אז הכתבה הזאת במיוחד בשבילך!! וגם אם זהו לא מצבך אני ממליצה להמשיך לקרוא כי אין כמו ללמוד שיטות חדשות:) ❤

אז הטיפים שכדאי לדעת לשיקום השיער ולהזנתו:

 

1) זהי מהו סוג השיער שלך- קודם כל, לפני התחלת התהליך, את חייבת להבין מהו סוג שיערך כדי לדעת באילו תכשירים ומסכות טבעיות הכי כדאי לך להשתמש. האם השיער: לאחר החלקה/ צביעה/ יבש/ שומני/ דליל/ שיש נשירה וכו'.. יכול להיות שכמה מהפרמטרים האלה קיימים בשיער. למשל השיער שלי לאחר החלקה ונוטה להיות יבש ולכן אני מטפלת בו בהתאם לכך.

 

2) הימנעי או הפסיקי להשתמש בפן ומחליק- שימוש יומיומי בפנים ומחליקים עלול לעשות נזק בלתי הפיך לשיער. אם בכל זאת את עושה מחליק או פן, מומלץ להשתמש בסרום הגנה לשיער.

 

3) גזרי את הקצוות המפוצלים- בממוצע בכל בערך 3-4 חודשים כדאי לגזור את הקצוות המפוצלים וכך תגרמי לשיערך להיראות השיער יותר בריא, יפה ונעים.

 

4) השתמשי במוצרים ללא מלחים וללא כימיקלים- מלחים וכימיקלים כמו sls מאוד לא בריאים לשיער ולכן כדאי להשתמש בשמפו, מרכך ומסכה ללא מלחים וללא כימקלים ועדיף אפילו ממוצרים טבעיים. כרגע אני משתמשת בשמפו, מרכך, מסכה וקרם לחות לשיער של החברה 'ד"ר דבור' והם מוצרים גם טבעיים וגם ללא מלחים וללא כימיקלים.

המוצרים שבהם אני משתמשת וממליצה:

לינק לאתר של 'ד"ר דבור'

 

5)  פנקי את עצמך פעם בשבוע במסכה ביתית וטבעית- אחד הדברים שגורמים לשיפור מדהים ומידי זה מסיכות טבעיות. שמן זית, שמן קוקוס, דבש ועוד יעזרו לשיער לקבל את מירב הלחות והחוזק שהוא צריך. פרסמתי כתבה מפורטת בנושא מסיכות טבעיות לשיער, שתוכל לעזור לך לקבל את כל המידע שתצטרכי. (בדף של הבלוג שלי בין הכתבות שלמטה).

 

6) תזונה נכונה ופעילות גופנית- פעילות גופנית תורמת לבריאות באופן כללי ולשיער חזק ובריא על ידי הזרמת הדם. לתזונה בריאה ומגוונת ישנם יתרונות רבים וביניהם גם למראה שיער חזק, בריא ויפה. הקפידי לאכול מזונות שעשירים ב:

🌸חלבון- כמו: עוף, בשר ביצים…

🌸ויטמין D- כמו: פטריות, דג סלמון, דג מקרל, חלב…

🌸ברזל ואבץ- כמו: קטניות מיובשות, דגנים מלאים, אגוזים…

🌸אומגה 3- כמו: דג סלמון, דג מקרל, זרעי פשתן, טופו…

🌸ביוטין- כמו: ביצים.

(הכתוב לעיל אינו המלצה רפואית. יש להתייעץ עם רופא/דייאטנית קלינית).

 

הגענו לסוף הכתבה ואני מקווה שהיא עזרה לכן,😘

נתראה בכתבה הבאה,

❤אדוה❤

 

אהבת?
Like this post

One thought on “המדריך לשיקום השיער מנזקי הקיץ ומהחלקות

  1. עודד הגיב:

    מהממת!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *